هنوز تکلیف”قاتل اهلی” روشن نشده | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷

هنوز تکلیف”قاتل اهلی” روشن نشده

مسعود کیمیایی در خصوص ساخت فیلم "قاتل اهلی "خاطرنشان کرد: هنوز تکلیف ساخت این فیلم به درستی روشن نشده اما خوشبختانه دبیر این دوره از جشنواره به شدت پیگیر این است که جدیدترین فیلم من در جشنواره رونمایی شود.

 

کارگردان فیلم سینمایی «سربازهای جمعه» که این روزها به دلیل برگزاری جشنواره فیلم یاس در رامسر بسر میبرد افزود: پس از ساخت «متروپل» چندین فیلم نوشت را برای ساخت آماده کردم که متأسفانه به دلایل مختلف از جمله عدم مساعدت برخی افراد امکان ساخت آن ها فراهم نشد و این روزها امیدوارم تا بتوانم جدیدترین فیلم سینمایی ام را جلوی دوربین ببرم.
کیمیایی سپس با تأکید بر اینکه «قاتل اهلی» فیلمی اجتماعی است اظهار داشت: قطعاً در این اثر سینمایی نیز همان دیدگاه و تفکرات قبلی من وجود دارد چرا که بنده به عنوان یک فیلمساز بر یک اندیشه استوار بوده ام و مایل نیستم تغییر دیدگاه دهم.
این کارگردان خاطرنشان کرد: هنوز تکلیف ساخت این فیلم به درستی روشن نشده اما خوشبختانه دبیر این دوره از جشنواره به شدت پیگیر این است که جدیدترین فیلم من در جشنواره رونمایی شود. من امیدوارم مدیران به جای تعارفات معمول کاری کنند که سینماگران بتوانند مرتب فیلم بسازند، چرا که آرزوی فیلمسازانی مثل من ساخت فیلم است و ما تمامی عمرمان را در این راستا صرف نموده ایم.
کارگردان فیلم سینمایی «جرم» در مورد عوامل احتمالی این فیلم سینمایی گفت: از مدت ها قبل با چند تن از بازیگران مطرح سینمای ایران برای بازی در «قاتل اهلی» مذاکراتی داشته ام از جمله اینکه آقای عزت الله انتظامی هم قطعاً حضوری در این فیلم خواهند داشت و امیدوارم شرایط جسمانی شان یاری کرده و بتوانیم در این اثر از حضورشان بهره مند گردیم.
کیمیایی ادامه داد: این فیلم در مورد آدم هایی است که در فقر مالی به سر می برند و به ثروتمند شدن می اندیشند و همین امر باعث می شود در ورطه های خطرناکی بیفتند. به نوعی در این اثر سعی دارم شهوت دنیاخواهی را مورد بررسی قرار دهم.
این فیلمساز برجسته سینمای ایران در خاتمه این گفتگو متذکر شد: در هر صورت من تا زمانی که توانایی دارم به روند فیلمسازی ام ادامه می دهم و هیچ چیز نمی تواند مانع از فیلمسازی ام شود. امیدوارم مدیران با درک این مطلب من را برای ساخت فیلم هایم یاری کنند.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است