کمدی «ملاقات با جادوگر» بازیگر انتخاب می‌کند/ تعیین سرنوشت «سن پطرزبورگ ۲»

حمید اعتباریان تهیه کننده «ملاقات با جادوگر» که به تازگی پروانه ساخت آن به کارگردانی جمشید بهرامیان صادر شده است درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: در حال حاضر مراحل پیش تولید و مذاکره با بازیگران را سپری می کنیم و در مرحله انتخاب آن ها برای شروع فیلمبرداری هستیم.

وی ادامه داد: فیلمنامه فیلم به اتمام رسیده و آماده است و همچنین در حال مذاکره برای انتخاب عوامل پشت صحنه نیز هستیم. حدود یک ماه پیش‌تولید فیلم به طول می انجامد و تمام لوکیشن های فیلم در شهر تهران است و 45 روز فیلمبرداری آن ادامه خواهد داشت.

اعتباریان به ژانر «ملاقات با جادوگر» که طنزی اجتماعی است و روایتی از موضوع کلاهبرداری است اشاره کرد و گفت: این فیلم در حد فیلمی مانند «سن پطرزبورگ» است و اگر تا زمان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود، فرم حضور در جشنواره را پر خواهیم کرد.

او درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ماساچوست» که قرار بود به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شود نیز عنوان کرد: این فیلم همان اثری است که به دلیل مشغله کاری محمدحسین لطیفی کارگردانی آن به جمشید بهرامیان واگذار شد و طبق درخواست وزارت ارشاد نام آن نیز به «ملاقات با جادوگر» تغییر کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» درباره آخرین وضعیت ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی نیز خبر داد: در حال حاضر پیمان قاسم خانی مشغول ساخت فیلم «خوب، بد، جلف» است و بعد از پایان این فیلم «سن پطرزبورگ 2» را کلید خواهیم زد.

زهرا دمزآبادی