جایزه برتر دو جشنواره اروپایی به فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴

جایزه برتر دو جشنواره اروپایی به فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» رسید

تهیه کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» از موفقیت این فیلم سینمایی در جشنواره «مذهب» ایتالیا و جشنواره رقابتی فیلم «ایستلند» خبر داد.

علی جلیلوند تهیه‌کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» با اعلام این خبر درباره جزئیات حضور این فیلم سینمایی در دو جشنواره «مذهب» ایتالیا و جشنواره رقابتی فیلم «ایسلند»  گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به دنبال حضور پی در پی در عرصه بین الملل این بار در جشنواره «مذهب» ایتالیا حضور یافت و جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: همچنین این فیلم سینمایی در جشنواره رقابتی فیلم «ایسلند» شرکت کرد و دو شب قبل ۱۲ مهرماه در مراسم اختتامیه این جشنواره موفق به دریافت جایزه پنگوئن طلایی شد.

جلیلوند ادامه داد: پس از دریافت جایزه پنگوئن طلایی از جشنواره رقابتی فیلم «ایسلند»، پیام تصویری وحید جلیلوند کارگردان فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» برای حاضران در مراسم پخش شد. کارگردان این فیلم در این پیام تصویری از هیات داوران جشنواره رقابتی فیلم «ایسلند» تشکر کرد و در صحبت های خود به یان نکته اشاره کرد که این فیلم سینمایی بر واژه جوانمردی تاکید دارد و این واژه را مردم ایران بسیار دوست دارند و به آن احترام می گذارند.

تهیه‌کننده فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» درباره حضور این فیلم در جشنواره فیلم زوریخ گفت: همچنین فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در تاریخ ۱۰ و ۱۱ مهرماه در جشنواره غیر رقابتی «زوریخ» نمایش داده شد و مورد استقبال نیز قرار گرفت.

علی جلیلوند در پایان صحبت هایش با اشاره به اکران این فیلم سینمایی گفت: قرارداد اکران این فیلم سینمایی به شورای صنفی نمایش تحویل داده شده و اگر شرایط مهیا شود آبان ماه روی پرده می رود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است