سینما سراغ مدلینگ رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۷

سینما سراغ مدلینگ رفت

علی فاتحی تهیه‌کننده سینما بیان کرد پیش‌تولید فیلم سینمایی «فشن» با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مدلینگ در ایران آغاز شد

علی فاتحی تهیه کننده تلویزیون با اشاره به اینکه پیش تولید اولین فیلم سینمایی خود با نام «فشن» را آغاز کرده است، گفت:
نویسندگی و کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده دارم و رحمان رضایی به عنوان تهیه کننده در این پروژه من را همراهی می کند.

وی با اشاره به اینکه پروانه ساخت این فیلم تیر ماه صادر شد و در حال حاضر در مرحله پیش تولید است، بیان کرد: «فشن» درباره مسایل زندگی مدل ها و اتفاقاتی که در این سال ها برای این قشر از جامعه رخ داده است و نگاه جامعه، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی به مدل و طراحی لباس در کشور ساخته می شود.

تهیه کننده فیلم ویدیویی «مردی که لب نداشت» بیان کرد: در «فشن» ۴۰ مدل – بازیگر بازی می کنند که به زودی این بازیگرها توسط ابوالفضل رزم آرا، سعید معظمی و منظر لشکری انتخاب می شوند.
وی با اشاره به داستان فیلم «فشن» عنوان کرد: این فیلم داستان زن جوانی است که از فرانسه به ایران می آید تا با استفاده از المان ها و نمادهای فرهنگ ایرانی اسلامی یک لباس کاربردی در یک شو به نمایش درآورد.

این تهیه کننده با اشاره به عوامل فیلم سینمایی «فشن» بیان کرد: در حال حاضر با همایون ارشادی و فرهاد اصلانی برای بازی در این فیلم سینمایی صحبت شده است و امیدوارم بتوانیم با این بازیگران در فیلم همکاری داشته باشیم.

فاتحی در پایان با اشاره به اینکه بخش هایی از این فیلم در ایران و بخش های دیگر در خارج از کشور جلوی دوربین می رود، گفت: در تلاش هستیم تا «فشن» را به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است