تماشاخانه ایرانشهر ۸ نمایش جشنواره تئاتر فجر را میزبانی می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴

تماشاخانه ایرانشهر ۸ نمایش جشنواره تئاتر فجر را میزبانی می‌کند

تماشاخانه ایرانشهر در سی وهشتیمن جشنواره تئاتر فجر و در بخش نمایش‌های صحنه‌ ای و تئاتر ملل میزبان هشت اثر نمایشی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و در بخش صحنه‌ ای و تئاتر ملل میزبان هشت اثر نمایشی خواهد بود که در دو سالن استاد سمندریان و دکتر ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌روند.

این آثار عبارتند از:

شنبه ۱۲ و یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه: نمایش «باق وحش» به کارگردانی امیر بهاوراکبرپور دهکردی از شهرکرد در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی و نمایش «ژنتیک» به کارگردانی مهسا غفوریان از مشهد مقدس در سالن استاد سمندریان.

دوشنبه ۱۴ و سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه: نمایش «مده آ» به کارگردانی شبنم یوسفی از ارومیه در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی و «شازده احتجاب» به کارگردانی افشین زمانی  از تهران در سالن استاد سمندریان.

چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه: نمایش «غم نومه وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی.

پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه: نمایش «غم نومه وطن و تن» به کارگردانی جواد خاکسار حقانی از شهرکرد  در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی، نمایش «تسلا» از کشور یونان به مدت ۸۰ دقیقه  در سالن استاد سمندریان.

جمعه ۱۸ بهمن‌ماه: نمایش «تسلا» از کشور یونان به مدت ۸۰ دقیقه  در سالن استاد سمندریان.

شنبه ۱۹ و یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه: نمایش «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رجبی از تهران در سالن استاد سمندریان.

نمایش‌های سالن دکتر ناظرزاده کرمانی در دو ساعت ۱۷ و ۲۰ و نمایش‌های سالن استاد سمندریان در دو ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵  روی صحنه می‌روند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز شنبه ۱۲ بهمن تا دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه به دبیری نادر برهانی مرند برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است