از خانه نشینی تا افسرده شدن

این بازیگر باسابقه با اشاره به حضور نداشتن در هیچ اثر سینمایی و تلویزیونی به صبا گفت: همچنان در دوران بیکاری بسر می‌برم و سه سالی از دعوت نشدن من به پروژه‌های متفاوت می‌گذرد. مردم می‌پرسند که چرا از این عرصه دورم، نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم.
وی درباره جایگزینی او در سریال «ستایش» ادامه داد: در زمان ایفای نقش در این مجموعه بعد از گذشت چند ماه طلب دستمزد خود را کردم، آنها نیز قرارداد مرا لغو کردند. آیا می‌شود این مطلب را برای همه توضیح داد؟
خنیاگر افزود: متاسفانه بعضی از همکاران ما در چند پروژه مشغول به کار هستند و برخی دیگر نیز بیکارند. فکر نمی‌کنم بشود نام این را عدالت گذاشت.
وی ادامه داد: نمی‌گویم که بهترین بازیگرم، ولی آنقدر استعداد دارم که چند سال بیکار نباشم. البته به دنبال مقصر نیستم و امیدوارم تدبیری برای فعالیت همه هنرمندان خانه‌نشین از سوی مسئولان صورت گیرد.
بازیگر سریال «اغماء» با اشاره به جایگاه زن در سینما ادامه داد: آنقدر می‌دانم که زن در سینمای ایران جایگاهی ندارد. تا زن‌ها در جامعه به جایگاه برجسته‌ای نرسند، در هنر هم به آنها احترامی گذاشته نمی‌شود. اگر بتوانم در کار دیگری غیر از بازیگری مشغول به کار شوم، برای آرامش فکر و روح خود حتما این کار را می‌کنم.
انتهای مطلب/