نقاشی در روحیه‌ام تاثیر مثبت دارد/ شکستن «سال‌های سکوت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۷
نرگس خادمی در گفتگو با صبا:

نقاشی در روحیه‌ام تاثیر مثبت دارد/ شکستن «سال‌های سکوت»

نمایشگاه انفرادی آثار نقاشی نرگس خادمی با عنوان «سال‌های سکوت» در گالری عصر برپا است.

نرگس خادمی در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره نمایشگاه نقاشی جدید خود با عنوان «سال‌های سکوت» بیان کرد: این نمایشگاه موضوع خاصی ندارد و هر نقاشی داستان مجزا به خود را دارد که این تابلوهای به نمایش درآمده تعدادی از کارهای من در طی سال‌های فعالیتم در حدود سال ۷۴ در حوزه نقاشی هستند.

وی افزود: من در سبک‌های نقاشی متفاوتی فعالیت کرده و در نقاشی‌های این نمایشگاه نیز از تکنیک‌های مختلفی استفاده کرده‌ام که از آن‌ها میتوانم به اکریلیک، پاستل و مرکب اشاره کنم.

این هنرمند درباره عنوان این نمایشگاه اظهار کرد: ارایه نشدن کار هایم و سکوت طی این سال‌ها دلیل انتخاب نام «سال‌های سکوت» برای این نمایشگاه است که در آن حدود ۳۵ اثر به نمایش در آمده است.

این نقاش درباره حضور خود در نمایشگاه‌های مختلف توضیح داد: حدود سه نمایشگاه انفرادی دیگر در گذشته برگزار کرده بودم و در نمایشگاه‌های گروهی بسیاری فعالیت داشته‌ام که از جمله آن‌ها همکاری من با انجمن‌های مختلف، گالری برگ، گالری آریا و… است.

خادمی در پایان درباره ایده برگزاری نمایشگاه «سال‌های سکوت» عنوان کرد: حدود دو سالی بود که فعالیتی در حوزه نقاشی نمی‌کردم و پس از مدتی با تشویق دوستان و البته مسئول گالری عصر و همچنین تاثیر مثبت نقاشی در روحیه‌ام تصمیم به برپایی این نمایشگاه گرفتم.

این هنرمند در بیانیه نمایشگاه خود نوشته است: «با ناخودآگاهم شروع میکنم، در اوج تیرگى و با احساسى از غم رنگ‌ها فوران می‌کنند براى اثرى که از حقیقت ناشناخته من پدید می‌آید در پس سال‌های سکوت.»

نمایشگاه «سال‌های سکوت» از تاریخ جمعه ۴ بهمن تا سه شنبه ۱۵ بهمن در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

سبا جهانگیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است