جایزه”شهید آوینی” بین المللی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۶

جایزه”شهید آوینی” بین المللی شد

جایزه «شهید آوینی» در ششمین دوره خود به صورت بین‏ المللی برگزار خواهد شد.

جایزه «شهید آوینی» در ششمین دوره خود به صورت بین‏ المللی برگزار خواهد شد. این خبری بود که دیروز روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام کرد. از امسال بخش ویژه‌ «جایزه شهید آوینی» جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از هیات انتخاب و داوری مجزایی برخوردار است و جایزه‌ برگزیدگان این بخش هم تندیس جایزه شهید آوینی، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲۰، ۱۰۰، ۸۰ میلیون ریال برای کارگردانان سه فیلم مستند بلند، نیمه‌بلند و کوتاه برگزیده‌ هیات داوری است که در آیین پایانی جشنواره، به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان ایرانی علاقه‏ مند به شرکت در «جایزه شهید آوینی» می‌بایست فرم شرکت در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی وب‌سایت جشنواره به نشانی www. irandocfest. ir تکمیل کرده، از اطلاعات ثبت‏ شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس‌های صحنه فیلم و کارگردان، حداکثر تا پانزدهم مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
علاقه‏ مندان شرکت در این بخش باید هنگام پرکردن فرم اینترنتی شرکت در جشنواره سینماحقیقت، حتما گزینه‌ «جایزه شهید آوینی» را تایید کنند. فیلم‌های خارجی بخش جایزه شهید آوینی هم از مجموع آثاری که به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ارسال شده است، توسط هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره انتخاب و معرفی خواهند شد.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرماه ۹۴ و با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برگزار خواهد کرد.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است