“انتهای خیابان مهر” به دنبال مذاکره با آهنگسازان مطرح | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹

“انتهای خیابان مهر” به دنبال مذاکره با آهنگسازان مطرح

تدوین فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» تازه‌ترین ساخته کامران قدکچیان توسط خودش به پایان رسید،وبرای ساخت موسیقی این فیلم با چند تن از آهنگسازان مطرح وارد مذاکره شده است.

به گزارش صبا، «انتهای خیابان مهر» با عنوان قبلی «عشق سال‌های کوچ» عنوان تازه‌ترین ساخته کامران قدکچیان است که این روزها مراحل فنی خود را با دقت پشت سر می‌گذارد و به تازگی تدوین این فیلم توسط خود قدکچیان به پایان رسیده است.
علیرضا علویان در حال حاضر مراحل صداگذاری و میکس فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» را آغاز کرده و تا چند ماه آینده کار صداگذاری فیلم نیز به پایان می‌رسد.
برای ساخت موسیقی این فیلم با چند تن از آهنگسازان مطرح کشور مذاکره شده که به‌زودی یکی از این آهنگسازان برای ساخت موسیقی «انتهای خیابان مهر» کار خود را آغاز خواهد کرد.
به گفته پیشین قدکچیان فیلم سینمایی «انتهای خیابان مهر» برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.
 «انتهای خیابان مهر» که نام قبلی آن «عشق سال‌های کوچ» بود عاشقانه‌ای است که در دل خیابان‌های شیراز روایت می‌شود و بازیگرانی چون بیژن بنفشه‌خواه، امین حیایی، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات و مهران رجبی در آن ایفای نقش می‌کنند.
عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: کامران قدکچیان، تهیه‌کننده: عبد‌المحمد نجیبی، مدیر فیلمبرداری: کامیار فاروقی، صدابردار: محمود سماک‌‌باشی، چهره‌پرداز: سودابه خسروی، طراح لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تدارکات: امیر حسینی، مجری طرح: مجید کرباسیان، تدوین: کامران قدکچیان.
قدکچیان پیش از این فیلم سینمایی «جنون» را در ژانر وحشت در پنجمین جشنواره فیلم شهر به نمایش گذاشت و به‌زودی این فیلم آماده اکران عمومی خواهد شد.
علاوه بر این قدکچیان تاکنون آثار شاخصی از جمله «پس کوچه‌های شمرون»، «سوغات فرنگ»، «دختر شاه پریون»، «آواز تهران» و.‌.‌. را در کارنامه کارگردانی خود به ثبت رسانده و «انتهای خیابان مهر» بیست‌ودومین فیلم بلند وی محسوب می‌شود.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است