ناردون استند آپ ها را دور هم جمع کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹

ناردون استند آپ ها را دور هم جمع کرد

امین حیایی، جواد رضویان، مهران غفوریان، علی مشهدی و بیژن بنفشه‌خواه در فیلم فریدون حسن‌پور حضور دارند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور اوایل آبان آغاز می‌شود.
 «ناردون» نهمین فیلم بلند فریدون حسن‌پور پس از فیلم سینمایی «من و زیبا» محسوب می‌شود که به تازگی پروانه ساخت این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور صادر شده اما هنوز از سوی سازمان سینمایی به صورت عمومی اعلام نشده است.
پیش تولید این فیلم سینمایی چندی است که آغاز شده و عوامل سازنده این فیلم در حال مذاکره با بازیگران چهره سینما و تلویزیون هستند که تاکنون حضور امین حیایی، جواد رضویان، مهران غفوریان، مهران رجبی، علی مشهدی و بیژن بنفشه‌خواه در فیلم سینمایی «ناردون» قطعی شده و تا آغاز فیلمبرداری این فیلم چندین بازیگر دیگر نیز به این پروژه سینمایی اضافه خواهند شد.
نکته قابل توجه در این فیلم حضور جواد رضویان، مهران غفوریان، علی مشهدی و بیژن بنفشه‌خواه کمدین‌های محبوب سینما و تلویزیون است که اخیرا در برنامه محبوب «خندوانه» به عنوان کمدین به اجرای استند آپ کمدی پرداخته‌اند.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار صبا عوامل تولید فیلم سینمایی «ناردون» با محمدرضا گلزار، محسن تنابنده و اکبر عبدی نیز مذاکراتی داشته‌اند که هنوز قرارداد این سه بازیگر محبوب سینما و تلویزیون برای ایفای نقش در این فیلم قطعی نشده است.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی عوامل سازنده «ناردون»، فیلمبرداری این اثر سینمایی از اوایل آبان ماه سال جاری با مدیریت ابراهیم غفوری به عنوان مدیر فیلمبرداری آغاز خواهد شد.
فیلمبرداری این فیلم به صورت کامل در شهرهای شمالی کشور انجام خواهد شد. مدت ۵۰ جلسه فیلمبرداری برای «ناردون» در نظر گرفته شده تا این فیلم بتواند اولین نمایش خود را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تجربه کند.
 «ناردون» یک اثر طنز فلسفی با ۲۵ بازیگر است. در خلاصه داستان این فیلم به قلم فریدون حسن‌پور آمده است: به‌خاطر اینکه هزینه‌ها بالا نره عروسی رو همزمان با عزا برگزار کنیم.
از عواملی که تاکنون حضورشان در فیلم سینمایی «ناردون» قطعی شده می‌توان به مدیر فیلمبرداری: ابراهیم غفوری، طراح صحنه: محسن نوروزی، مدیر تولید: حسین باقریان و دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهدی بوستان پرور اشاره کرد.
فریدون حسن‌پور تاکنون فیلم‌های سینمایی «من و زیبا»، «پای پیاده»، «مزرعه آفتابگردان»، «وقتی همه خواب بودند»، «دارا و ندار»، «در مه بخوان» و «تعطیلات تابستانی» را کارگردانی کرده است. منصور سهراب‌پور نیز تهیه‌کنندگی مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطب «وفا» (محمدحسین لطیفی)، «شکرانه» (سعید سلطانی)، «پروانه» (جلیل سامان)، «ساخت ایران» (محمدحسین لطیفی) و فیلم‌های سینمایی «پاریس تا پاریس» و «من سالوادور نیستم» آخرین ساخته منوچهر هادی را برعهده داشته که فیلم منوچهر هادی در نوبت اکران قرار دارد.
احسان عباسی /

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است