پپرونی برای دیکتاتور پرفروش ترین نمایش ایرانشهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷

پپرونی برای دیکتاتور پرفروش ترین نمایش ایرانشهر

خسرو احمدی، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» خبر داد که این نمایش پرفروش‌ترین تئاتر تماشاخانه ایرانشهر در سال‌های 1393 و 1394 شده است.

احمدی در مورد نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» که به‌تازگی اجراهای خود را در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به‌پایان رسانده است، گفت: تا روز پایانی نمایش، استقبال مخاطبان از نمایش بسیار خوب بود و ما هیچ‌روزی را با تماشاگران کم، به‌روی صحنه نرفتیم. طبق اعلام تماشاخانه ایرانشهر، این نمایش به‌عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین نمایش تماشاخانه ایرانشهر در سال ۱۳۹۳ و نیمه نخست سال ۱۳۹۴ شده است.
وی در ادامه افزود: «پپرونی برای دیکتاتور» اثر گروه تئاتر بداهه است و کارگردان اصلی آن علی احمدی بود که بنا به‌دلایلی مقام کارگردانی را به من هدیه کرد. البته این گروه قصد اجرای اثر جدیدی را دارد و به‌زودی درمورد آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» براساس فیلمی فرانسوی به‌نام «اسم» به نویسندگی ماتیو دولاپرت و الکساندر دولاپتولیر و با کارگردانی الکساندر دولاپتولیر اجرا شده بود. نام خسرو احمدی به‌عنوان کارگردان اثر اعلام‌ شده بود و طراح، دراماتورژ و بازنویس متن نیز علی احمدی بود.
 این نمایش از ۱۴ مرداد لغایت ۲۰ شهریورماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی، تماشاخانه ایرانشهر ‌روی صحنه رفته بود و در آن محسن کیایی، خسرو احمدی، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، سینا کرمی و شیوا ابراهیمی ایفای نقش می‌کردند. گفتنی است فریده سپاه‌منصور نیز به‌صورت ویدئویی در این اثر حضور داشت.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است