دعوت “۵۰ کیلو آلبالو” از کمدینی کم کار | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

دعوت “۵۰ کیلو آلبالو” از کمدینی کم کار

علی صادقی با وجود سه سال دوری از سینما به فیلم «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی پیوست.

 

به گزارش صبا، آخرین فیلم علی صادقی در سینما «همه چی آرومه» ساخته مصطفی منصور‏یار بود، که سه سالی از تولید و اکران آن می‏ گذرد.
نخستین بار خبر تولید «۵۰ کیلو آلبالو» به کارگردانی شهرام شاه‏ حسینی در رسانه‏ ها منتشر شد. حتی برای مدتی پیش‌تولید آن زیر نظر شاه حسینی انجام گرفت.
اما به دلایلی که هیچ‏گاه رسما اعلام نشد، شاه‏ حسینی از کارگردانی این فیلم انصراف داد تا مانی حقیقی که فیلمنامه این فیلم را به‌طور مشترک با فرهاد توحیدی نوشته بود به‌عنوان کارگردان وارد پروژه شود.
مانی حقیقی بعد از پیوستن به این فیلم اعلام کرد قصد دارد سینمای تجاری را نیز تجربه کند. او که به تازگی فیلم «اژدها وارد می‌شود!» را به پایان رسانده بود از گروه بازیگران جدیدی برای این فیلم استفاده کرد. در اواسط شهریور هم خبری مبنی بر تست گرفتن از علاقه‏ مندان به بازیگری برای حضور در این فیلم رسانه‏ ای شد.
علی صادقی که به‌تازگی به مجموع بازیگران این فیلم پیوسته است از سال ۹۱ فیلمی در اکران نداشت و بیشتر حضورش معطوف به فیلم‏های ویدئویی بود که در شبکه نمایش خانگی به نمایش در می‌آمد. بازی در «۵۰ کیلو آلبالو» می‏تواند برای صادقی شروعی دوباره باشد. فرصتی تازه تا صادقی را به پرکاری دهه ۸۰ بازگرداند.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است