تصویربرداری «نون خ» به ۴۰ درصد رسید/ پرداختن به زلزله کرمانشاه در فصل دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
تهیه کننده سریال «نون. خ» خبر داد:

تصویربرداری «نون خ» به ۴۰ درصد رسید/ پرداختن به زلزله کرمانشاه در فصل دوم

تهیه کننده سریال «نون. خ» در گفتگو با برنامه «صبح بخیر ایران» از آخرین وضعيت تصویربرداری این سریال سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در گفتگوی زنده تلفنی با پدرام کریمی مجری برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه یک سیما با اشاره به سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان و مشکلات مردم نجیب این دیار بیان کرد: مردم ما همیشه در مسایل و گرفتاری های این چنینی همراه هموطنان آسیب دیده هستند و از این رو با توجه به اینکه هنرمندان ما هم از خود این مردم هستند، عوامل سریال تصمیم گرفتند بخشی از دستمزدشان را به هم‌میهنان عزیزمان هدیه کنند که به صورت رسمی به حساب هلال احمر واریز شد.

وی درباره آخرین وضعیت سریال طنز «نون. خ» نیز عنوان کرد: حدود ۴۵ روز در مناطق مختلف کرمانشاه قسمت هایی از فصل دوم این سریال را تصویربرداری کردیم و در حال حاضر نیز حدود ۲ هفته است که در منطقه خجیر تهران مشغول فیلمبرداری هستیم و در اوایل فصل بهار مجدد به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

فرجی اظهار کرد: تاکنون ۴۰ درصد کار تصویربرداری شده است و امیدواریم بتوانیم کاری شاد، بانشاط و جذاب را در حدود ۲۵ قسمت برای شب های ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان تلویزیون کنیم.

تهیه کننده «نون. خ» درباره تفاوت های بین فصل اول و دوم این سریال گفت: در فصل دوم تلاش کردیم به موضوعات مبتلا به استان بیشتر بپردازیم و علاوه بر محصولات کشاورزی آن استان که در فصل یک به آن پرداخته شد، به موضوع مهم زلزله که مردم کرمانشاه با آن درگیر هستند، می پردازیم. ضمن آنکه تلاش شده آیین و رسوم اقوام کرد و منطقه غرب کشور را با جزییات به تصویر بکشیم که سایر نقاط کشور از این زیبایی ها، ظرفیت ها و جذابیت ها لذت ببرند.

وی به همکاری و مساعدت مردم و مسئولان استان های کردستان و کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: همه عزیزان این استان‌ها به ما بسیار کمک کردند و شرایط خوبی را برای تولید سریال فراهم آوردند و واقعا مرام پهلوانی خودشان را به اثبات رساندند.

این تهیه کننده تلویزیون در انتهای گفتگوی زنده خود از رییس، معاون سیما و مدیر شبکه یک به دلیل فراهم کردن شرایط و در اختیار گذاشتن این فرصت که به اقوام کرد پرداخته شود و زیبایی های آن منطقه به تصویر کشیده شود، تشکر کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است