“پنج شب در فردی”مشهورترین عنوان ترسناک ابزارهای هوشمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۷

“پنج شب در فردی”مشهورترین عنوان ترسناک ابزارهای هوشمند

"پنج شب در فردی" مشهورترین عنوان ترسناک ابزارهای هوشمند است که چندی پیش قسمت چهارم و نهایی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

 

«پنج شب در فردی» مشهورترین عنوان ترسناک ابزارهای هوشمند است که چندی پیش قسمت چهارم و نهایی آن در اختیار کاربران قرار گرفت. اسکات کاتن خالق این سری طی اعلامیه‌ای خبر از ساخت عنوان جدیدش به نام «جهان پنج شب در فردی» (Five Nights at Freddy’s World) خبر داد. اثری نقش‌آفرینی که تمامی شخصیت‌های مشهور سری در آن حضور خواهند داشت و گیمر می‌تواند از بین کلاس‌ها و شخصیت‌های این مجموعه یکی را انتخاب کنند. گفته شده این بازی برای رایانه‌های شخصی و ابزارهای تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. کاتن همچنین خاطر نشان کرد که علاقه‌ای به ساخت نسخه پنجم ندارد زیرا داستان سری کامل شده است.

فورزا پرطرفدارترین شبیه‌ساز نسل هشتم

چند سال می‌شود که سری «فورزا» (Forza) به ژانر شبیه‌سازی رانندگی حکم‌فرمایی می‌کند و توانسته گوی سبقت را از مجموعه مشهور «گرن توریسمو» برباید. به‌تازگی شرکت مایکروسافت آمار جالبی را در رابطه با این سری منتشر کرده است. به گفته سخنگوی این کمپانی تاکنون ۷ میلیون نفر سری فورزا روی کنسول ایکس باکس وان تجربه کرده‌اند. مایکروسافت از دادن آمار دقیق خودداری کرد؛ هرچند می‌دانیم تا به امروز سه نسخه: فورزا ۵، فورزا هورایزن ۲ و فورزا ۶ برای این کنسول عرضه شده است. فورزا ۶ آخرین نسخه از این سری است که چندی پیش روانه بازار شده و تا اینجای کار متوسط نمره ۸۸ از ۱۰۰ را کسب کرده است. مایکروسافت به‌تازگی باندل مخصوص فورزا ۶ را با قیمت ۴۰۰ دلار در اختیار مخاطبان قرار داده است.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن گران خواهد بود

اندر و  هاوس، یکی از مدیران نام آشنا تیم سونی در جدیدترین مصاحبه خود اطلاعات قابل توجهی را پیرامون هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن (Playstation VR) بیان کرد. هاوس در صحبت‌های خود اشاره مستقیمی به قیمت این گجت نکرد اما مدعی شد که «پلی‌استیشن وی‌آر» قیمتی مشابه کنسول‌های خانگی موجود در بازار خواهد داشت. به این ترتیب و با توجه به قیمت ۳۹۹ دلاری پلی‌استیشن ۴ در آمریکای شمالی، می‌توان پیش‌بینی کرد که این هدست واقعیت مجازی نیز با قیمتی مشابه به دست گیمرها برسد. «پلی‌استیشن وی‌آر» پیش از این با نام «پروژه مورفیوس» شناخته می‌شد و سران سونی چند روز پیش در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در توکیو، نام آن را تغییر دادند. این هدست در شش ماهه اول سال آینده میلادی با بیش از ۱۰ عنوان قابل بازی روانه بازار می‌شود.

افزایش روزافزون درآمد ورزش‌های الکترونیک 

 ورزش‌های الکترونیک روز به‌روز در حال گسترش است و در این بین انتظار می‌رود درآمد این بازی‌ها با افزایشی چشمگیر همراه باشد. به گزارش موسسه Newzoo پیش‌بینی می‌شود درآمد ورزش‌های الکترونیک (eSports) در سال ۲۰۱۸ میلادی به ۷۶۵ میلیون دلار برسد. همچنین انتظار می‌رود که درآمد ورزش‌های الکترونیک تا پایان سال میلادی جاری به ۲۷۸ میلیون دلار برسد که ۱/۴۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. این موسسه همچنین اعلام کرد که طرفداران این ورزش نوظهور در سال ۲۰۱۵ به تعداد ۱۱۶ میلیون نفر خواهد رسید. از این تعداد تقریبا نصف آنها چینی (۹/۵۳ میلیون) و مابقی مقیم آمریکای شمالی (۵/۱۸ میلیون) و اروپا (۸/۱۶ میلیون) هستند.

انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000