مستند “من ناصر حجازی هستم” رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹

مستند “من ناصر حجازی هستم” رونمایی شد

مستند جنجالی «من ناصر حجازی هستم» شنبه‌شب با حضور بزرگان سیاست، هنر، ورزش و رسانه به نمایش خصوصی در آمد.

 این فیلم بیوگرافی و روایتی از زندگی ناصر حجازی است و در آن تصاویری از حجازی در مسابقات بسیار مهم تاریخ فوتبال ایران نمایش داده می‌شود؛ تصاویری که تاکنون کمتر دیده شده است. فیلم چهار بخش دارد که از کودکی تا پرواز حجازی را در بر می‌گیرد و حرف‌های نگفته بسیاری از این بزرگمرد فوتبال ایران در آن بیان شده است؛ از روز اولی که درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و مقابل هلند و کره‌شمالی درخشید تا زمان درگذشتش که نهایتا اشک بینندگان را درآورد.
پرویز پرستویی، مسعود رایگان، شهاب حسینی و بهرام رادان راویان خاطرات این دروازه‌بان فقید هستند که به دعوت امیر رفیعی تهیه‌کننده فیلم مقابل دوربین قرار می‌گیرند.
 تیتراژ پایانی فیلم آهنگی است از رضا یزدانی با عنوان «عقاب از شهر کلاغ‌ها پرید». در این فیلم سکانس‌هایی از امیر قلعه‌نویی، جواد زرینچه و برخی دیگر از فوتبالیست‌های آن دوران گنجانده شده که به نظر می‌رسد بازتاب‌ها و بازخوردهای زیادی در پی داشته باشد.
نیما طباطبایی کارگردان این فیلم مستند در گفت‌وگو با صبا گفت: چیزی که برای من از ابتدای ساخت این فیلم مستند اهمیت داشت حس‌وحال فیلم بود که خداراشکر، فیلم حس خوبی به مخاطبان داد و در شب رونمایی مخاطبان حس خوبی از دیدن این فیلم داشتند.
وی گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی تهیه‌کننده، این مستند تا یک یا دو ماه آینده در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود و پس از اکران عمومی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد. نیما طباطبایی این روزها مشغول نگارش فیلمنامه اولین فیلم سینمایی خود است و به محض دریافت پروانه کارگردانی و ساخت فیلم را مقابل دوربین خواهد برد.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است