آیا آرنوفسکی قصد استفاده از چنینگ تاتوم و گروهش را دارد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲

آیا آرنوفسکی قصد استفاده از چنینگ تاتوم و گروهش را دارد؟

باید دید در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات آیا آرنوفسکی قصد استفاده از چنینگ تاتوم و گروهش را در این فیلم زندگینامه‌ای دارد یا مانند همیشه گزینه‌های مناسب خودش را وارد ماجرا می‌کند.

کمپانی سونی برای ساخت فیلمی بر اساس زندگی ایول نایول با دارن آرنوفسکی کارگردان فیلم «نوح» وارد مذاکره شده است. این پروژه از سال گذشته در برنامه‌های کاری این شرکت فیلمسازی قرار داشت و مسئولان در نظر داشتند فیلمی با نقش‌آفرینی «چانینگ تاتوم» در نقش ایول نایول و همکاری شرکت فیلمسازی‌اش فری اسوسیشن ساخته شود و رید کارولین علاوه بر نگارش فیلمنامه قصد کارگردانی آن را نیز داشت و تهیه‌کننده‌های دیگری مانند مایکل د‌لورکا و «دانا برونیتی در کنار تاتوم وظیفه به سرانجام رساندن این پروژه را بر عهده داشتند. اما پرونده ساخت این اثر با بروز مشکلات عدیده‌ای در ماه ژوئن سال گذشته بسته شد. حال صحبت از حضور دارن آرنوفسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون «سرچشمه»، «مرثیه‌ای برای یک رویا»، «کشتی‌گیر» و «قوی سیاه» به میان آمده است و باید دید در صورت مثبت بودن نتایج مذاکرات آیا آرنوفسکی قصد استفاده از چنینگ تاتوم و گروهش را در این فیلم زندگینامه‌ای دارد یا مانند همیشه گزینه‌های مناسب خودش را وارد ماجرا می‌کند.

ایول نایول با نام اصلی رابرت کریگ نایول، لقب بی‌باک‌ترین موتورسوار تمام دوران را بر دوش می‌کشد و یکی از به‌یادماندنی‌ترین اتفاقات زندگی‌اش پرش ناموفق‌اش از روی رودخانه مارپیچ کانیون در سال ۱۹۷۴ است، این موتورسوار به داشتن ۴۳۳ استخوان شکسته در بدنش پیشگامِ این رکوردشکنی عجیب است. نایول در سال ۲۰۰۷ بر اثر ابتلا به بیماری دیابت در گذشت.
نیل پاتریک هریس با بهترین زمان عمر باز می‌گردد
کمدین محبوب آمریکا با برنامه زنده «بهترین زمان عمر با نیل پاتریک هریس» در شبکه اِن بی‌سی روی آنتن تلویزیون‌ها بازمی‌گردد. نیل پاتریک هریس که سابقه طولانی در اجرای برنامه زنده طنز دارد برنامه خود را در چارچوب کمدی و موزیکال ارائه می‌دهد. این بازیگر با حضور در مجموعه تلویزیونی «چگونه با مادرتون آشنا شدم» به شهرت رسید و به عنوان مجری مراسم اسکار سال ۲۰۱۵ نیز شاهد هنرنمایی وی بودیم. پاتریک هریس که سابقه اجرای مراسم تونی را نیز دارد دارای سبقه‌ای نیک در تئاتر نیز هست.

برنامه «بهترین زمان عمر با نیل پاتریک هریس» از ۱۵ سپتامبر شروع به کار کرده است و الهام گرفته از برنامه محبوب «بیرون‌برِ یکشنبه‌شب با آنت و دکز» محصول تلویزیون انگلستان است.
 
جاستین تیمبرلک در «غول‌ها»

جاستین تیمبرلک در کنار آنا کندریک (بازیگر فیلم «چرخش کامل») صداپیشگی اثر جدید کمپانی دریم ورکز انیمیشن با نام «غول‌ها» را برعهده خواهد داشت. این انیمیشن موزیکال که داستانش حول محور آوازخواندن برای زنده ماندن می‌گذرد توسط «مایک میچل» کارگردانی خواهد شد، شخصی که در کارنامه‌اش ساخت آخرین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های «شرک» به چشم می‌خورد. این دومین باری است که انیمیشن‌سازان هالیوودی طی چند سال گذشته به سراغ غول‌ها (ترول‌ها) می‌روند، «ترول‌ها» پیش از این در کشورهای اسکاندیناوی محبوبیت زیادی داشتند و این محبوبیت مربوط می‌شد به خالق دانمارکی آنها که چوب‌بُری با نام «توماس دام» است و در سال ۱۹۵۹ برای دخترش با چوب این موجودات نه‌چندان زیبا ولی دوست‌داشتنی را خلق کرده است، مخلوقاتی که پس از مدتی و در دهه ۶۰ به‌عنوان عجیب‌ترین و بی‌منطق‌ترین اسباب‌بازیِ کودکان در اروپا مشهور شد.

جاستین تیمبرلک که ابتدا به واسطه خوانندگی به شهرت رسید و پس از فیلم «شبکه اجتماعی» اثر دیوید فینچر به‌صورت حرفه‌ای به بازیگری روی آورد، گزینه مناسبی برای صداپیشگی این اثر موزیکال به‌شمار می‌رود. انیمیشن «غول‌ها» با همکاری کمپانی فاکس قرن ۲۰ در چهارم نوامبر ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است