thumbnail

بیوگرافی کامل مصطفی زمانی + تصاویر

مصطفی زمانی در تاریخ 1361/4/31 در فریدون کنار به دنیا آمد . او فارغ تحصیل کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی است. زمانی بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی حضرت یوسف به کارگردانی مرحوم فرج الله سلحشورشروع کرد و به شهرت رسید. او از طریق یکی از دوستانش متوجه می‌شود که قرار است سریالی با موضوع زندگی نامه حضرت یوسف ساخته شود و برای شخصیت حضرت یوسف به دنبال بازیگر هستند، بعد از پرسجو و تحقیق درباره این کار، تصمیم می‌گیرد که برای ایفای این نقش به دفتر مرحوم سلحشور برود و تست بدهد سپس از طریق همان دوست به مرحوم سلحشور معرفی می‌شود. به گفته خود او در تست اولش هول می‌کند و دیالوگ هایش را فراموش می‌کند ولی برای قبولی در تست دوم کتاب یوسف در آیینه تاریخ را می‌خواند و میتواند در بین 3000 نفر متقاضی انتخاب شود.

زندگی شخصی

پدر مصطفی زمانی اهل مازندران و مادرش گیلانی است. او در خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد، 3 برادر و 1 خواهر دارد. آنها در شهر گیلان در شهرستان املش زندگی می‌کردند، زمانی که مصطفی 7 ساله شد، به فریدون کنار رفتند و در آنجا زندگی کردند. مصطفی زمانی هنوز مجرد است ولی به تازگی برخی از رسانه‌ها خبر کذبی راجب ازدواج مصطفی زمانی با خانوم آهنگرانی منتشر کرده‌اند. او ندل را غذای مورد علاقه خود معرفی کرد. مصطفی زمانی به فرهاد آییش و همایون ارشادی به عنوان دوستان نزدیک خود اشاره کرد.


فعالیت‌های مصطفی زمانی

فعالیت‌های او در سینما عبارتند از:

فعالیت های او در تلویزیون و نمایش خانگی عبارتند از:

مصاحبه مصطفی زمانی با رسانه‌ها

مصطفی زمانی در مصاحبه با رسانه‌ای درباره عاشق شدنش گفت:

من دوبار عاشق شدم، اولین بار در اوج جوانی بودم، عشقی که من داشتم کمی با داستان‌های عشق و عاشقی فرق داشت، من آن زمان ۱۹ یا ۲۰ سالم بود، نمی‌توانم بگویم که نیازی به عشق نداشتم ولی داستان من اصلاً شبیه فیلم‌ های عاشقانه نبود. دومین بار هم بماند، نمی‌گویم.

او نحوه تربیت کودکانش را چنین شرح می‌دهد:

اگر یک روز بچه دار بشوم، بچه ام را آزاد می‌گذارم که هرکاری دوست دارد انجام دهد، حتی اگر علاقه ای به درس خواندن و مدرسه نداشت، منم هم اسراری برای مدرسه رفتنش نمی‌کنم. او را در زندگی آزاد می‌گذارم تا خود سرنوشت خود را بسازد.

مصطفی زمانی که بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید درباره اتفاقات بعد از پخش این سریال می‌گوید:

مردم بعد از بازی کردنم در سریال یوسف پیامبر اظهار علاقه عجیب و غریبی به من داشتن، یادم می‌آید یک مرتبه فردی به سمت من آمد و شروع کرد مرا لمس کردن، اول بسیار تعجب کردم ولی بعد فهمیدم چون نقش یوسق را بازی می‌کردم دست می‌زند تا شفا پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل حامد بهداد + تصاویر

اتنهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است