انتخاب های غلط در سینما در حال افزایش است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱

انتخاب های غلط در سینما در حال افزایش است

کارگردان وتهیه کننده سینما گفت: انتخاب های غلط متاسفانه در سینما هر روز توسعه پیدا می کند و ریشه این تصمیم ها باعث عقب گرد و پسرفت سینمای ایران می شود.

محمد حسین فرح بخش در مورد ، وضعیت اجرایی  هفدهمین جشن خانه سینما را سخیف توصیف کرد و اظهار داشت: واقعا نمی دانم علت واگذاری این جشن به افرادی که اصلا در حد این  واژه ها نبوده اند، چه بوده است،ای کاش برای سپردن این منصب های مهم به افراد مقداری بیشتر تامل صورت بگیرد.
وی در ادامه اضافه کرد: شخصا چون این شکل برگزاری جشن خانه سینما را قبول نداشتم، فیلم خود را به  دبیرخانه مربوطه ارجاع نداده ام، خیلی از دوستان در این رابطه با بنده به گفتگو پرداختند که نظرات آنها هم نتوانست تغییراتی در نظر نگاه من به این جشن ایجاد کند.
کارگردان “مستانه” با اشاره به ضعف های متعددی که در ساختار سینما وجود دارد، اظهار کرد: انتخاب های غلط متاسفانه در سینما هر روز توسعه پیدا می کند و ریشه این تصمیم ها باعث  عقب گرد و پسرفت سینمای ایران می شود، پس بهتر است از افراد کاربلدتری برای برگزاری این محافل بزرگ سینمایی استفاده کنیم.
فرح بخش در آخر، خاطر نشان کرد: شنیده های من از این جشن حول محور مسائل بی برنامگی  بوده است، طوری که شلختگی در جای به جای انگار یافت می شده است، همین مسئله  به سادگی مشخص خواهد کرد که انتخاب ها براسا رویکردهای صحیح صورت نمی گیرد.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است