«کلاوس» جایزه بهترین انیمیشن مراسم آنی را دریافت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۰
کولاک نتفلیکس در دنیای انیمیشن؛

«کلاوس» جایزه بهترین انیمیشن مراسم آنی را دریافت کرد

مراسم جوایز آنی روز گذشته برگزار شد و «کلاوس» و «من بدنم را از دست دادم» هر دو از نتفلیکس بالاترین جایزه‌ها را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، چهل و هفتمین دوره جوایز انیمیشن «آنی» روز گذشته ۲۵ ژانویه برگزار شد و نتفلیکس با دریافت ۱۹ جایزه، از جمله جایزه بهترین فیلم بلند برای انیمیشن «کلاوس» حریف بی‌منازع مراسم دیشب بود.

نتفلیکس علاوه بر این عنوان، جوایز بهترین انیمیشن بلند مستقل را برای «من بدنم را از دست دادم»، جایزه بهترین محصول تلویزیونی برای بچه‌های پیش‌دبستانی بابت «از ربات‌های قصه‌گو بپرس» و جایزه بهترین محصول از نگاه تماشاگران را برای «BoJack Horseman» را از آن خود کرد.

نکته قابل توجه مراسم جوایز آنی دیشب موفقیت «کلاوس» به کارگردانی سرجیو پابلوس بود که جوایز تمامی ۷ بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین استوری‌برد، بهترین انیمیشن کاراکتر، بهترین طراحی کاراکتر، بهترین طراحی صحنه و بهترین تدوین را که در آن نامزد بود، به خود اختصاص داد.

«من بدنم را از دست دادم» علاوه بر جایزه بهترین انیمشن بلند مستقل، جوایز بهترین آهنگسازی و بهترین فیلمنامه را نیز کسب کرد.

سریال انیمیشنی «عشق‌، مرگ و روبات‌ها»، اثر تحسین شده نتفلیکس نیز ۴ جایزه بهترین افکت‌های انیمیشنی، بهترین موزیک، بهترین طراحی صحنه و بهترین تدوین در یک محصول تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

از سوی دیگر دیزنی هم در مراسم دیشب دست خالی نماند و ۵ جایزه آنی شامل بهترین محصول تلویزیونی برای «دیزنی، میکی‌موس» را از آن خود کرد.

نتایج مراسم دیشب جوایز آنی، گمانه‌‌زنی‌ها برای برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن را بیش از پیش پیچیده کرد. هر دو انیمیشن «کلاوس» و «من بدنم را از دست دادم» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن هستند و در کنار آن‌ها «حلقه گمشده» وجود دارد که جایزه گلدن‌گلوب بهترین اینیمشین را از خود کرده است. برنده جایزه بهترین انیمیشن انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا یعنی «داستان اسباب‌بازی ۴» و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» کمپانی دریم‌ورکز از دیگر نامزدهای قدرتمند حاضر در این بخش هستند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

انیمیشن کلاوس

انیمیشن من بدنم را از دست دادم

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است