کتابچه زمستانی سال ۹۸ رادیو منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

کتابچه زمستانی سال ۹۸ رادیو منتشر شد

روابط عمومی معاونت صدا از انتشار کتابچه زمستانی رادیو که در برگیرنده برنامه‌های منتخب شبکه‌های رادیویی است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا با بیان اینکه رادیو از سال‌های ظهور خود در خانه‌های مردم از دهه ۱۹۲۰ میلادی و در سالیان متمادی سیر صعودی اقبال را پیمود و حتی در دوران سخت اقتصادی و جنگ دوم جهانی به جایگاه رسانه‌ای عام و ضروری برای همگان ارتقا یافت، گفت: سال‌های زیادی، رادیو پیشتاز دیگر رسانه‌ها از جمله تلفن و تلویزیون بود و تا چندین دهه گل سر سبد رسانه‌های جهانی به شمار می‌آمد. امیدواریم با تلاش همه همکاران رادیویی و با اقدامات نوآورانه، روز به روز شاهد رشد و ارتقای جایگاه اصلی رادیو در بین مخاطبان باشیم.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا بیان کرد: رسانه­ ملی به ویژه معاونت صدا با داشتن طیف وسیعی از مخاطبان فعال در دوره عصر ارتباطات مدرن به دنبال آن است تا ایده‌های جدید خلق کند و افزون بر تقویت و تثبیت جایگاه برنامه­ سازی، مطابق با تکنولوژی و فناوری روز و اهداف انقلاب اسلامی، تعامل فعال با مخاطب خود را مورد توجه قرار دهد تا به رادیویی پویا و تاثیرگذارتر از گذشته تبدیل شود.

فاتحی با اشاره به تدوین هشتمین کتاب برنامه‌های منتخب رادیو گفت: معاونت صدای رسانه ملی، با هدف ارتقاء محتوا و ایجاد رقابت سالم بین برنامه‌سازان رادیویی و بر اساس موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، معارفی، قرآنی، اقتصادی، طنز، سلامت، ورزشی، علمی، تاریخی و دفاع مقدس دسته بندی شده تا مخاطب بتواند افزون بر دسترسی دقیق محتوایی، با مضمون برنامه‌ها نیز آشنا شود.

وی افزود: در نسخه هشتم کتابچه، بخش‌های جدیدی مانند «پیام و آوا» و  «نمایش های رادیویی» اضافه شده است. در این مجموعه که ویترینی از بهترین‌های رادیو در زمستان ۱۳۹۸ است با رعایت اصل اختصار، ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه‌ها به اهداف، موضوعات، ویژگی‌های ممتاز و ذکر نام عوامل کلیدی و کارشناسان به عنوان اطلاعات کلیدی و مهم هر برنامه اشاره شده است.

فاتحی در پایان تصریح کرد: نحوه مواجهه برنامه‌ریزان و برنامه‌سازان با برنامه‌های برجسته و شاخص نسبت به سایر برنامه‌ها متفاوت است تا با محوریت نوآوری و خلاقیت در فرم و محتوا بتوانند از این ظرفیت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پیام و محتوای مورد نظر توفیق حداکثری داشته باشند.

مخاطبان رادیو می توانند نسخه الکترونیکی (پی دی اف) این کتابچه را از تارنمای https://b2n.ir/winterradiobooklet0، کانال سروش رادیو به نشانی @radioir و صفحه اینستاگرامی رادیو به آدرس pr-radio دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است