“هنر پنجم” قرار است با یک شخصیت عروسکی روی آنتن برود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲

“هنر پنجم” قرار است با یک شخصیت عروسکی روی آنتن برود

برنامه موسیقایی «هنر پنجم»، با اضافه شدن یک شخصیت عروسکی و آیتمی با رویکرد نقد طنازانه روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

علیرضا بدیع، مجری برنامه «هنر پنجم»، درباره تغییرات پیش‌روی این برنامه موسیقایی به صبا گفت: این برنامه قرار است از ۱۸ شهریور دچار تغییر و تحولاتی شود. از جمله اینکه یک آیتم به برنامه اضافه می‌شود که شامل میان برنامه‌ای تولید شده در خارج از استودیو است که به نقد و چالش در فضایی طنز می‌پردازد و قرار است یک شخصیت عروسکی نیز به این آیتم اضافه شود. بنا شده طی این تغییرات از اساتید خبره رادیو نیز در برنامه بهره ببریم و در همین راستا سکینه ارجمندی، گوینده با تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت‌گو، میان برنامه‌ای را برای «هنر پنجم» تولید کرده‌اند.

او همچنین دیگر تحول این برنامه را، تغییر در زمان پخش و دکور آن اعلام کرد و گفت: قرار است زمان پخش برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲۳ به ساعت ۲۰ تا ۲۱ تغییر پیدا کند. همچنین دکور برنامه‌ما تغییر خواهد کرد.

به گفته بدیع، یک روز هم به روزهای پخش این برنامه اضافه شده است؛ «با وجود اینکه قبل از این به‌دلیل نداشتن حامی مالی، پنجشنبه‌ها برنامه نداشتیم اما قرار است این مشکل نیز به‌زودی حل ‌شود و «هنر پنجم» پنجشنبه‌ها نیز روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

برنامه موسیقایی «هنر پنجم» ضمن پخش موسیقی‌های محلی و کلاسیک به نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت موسیقی کشور می‌پردازد و هر شب میزبان یکی از خوانندگان، آهنگسازان یا ترانه‌سرایان شناخته شده است.

انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است