روایتی متفاوت از عشق در “آقا و خانم سنگی” | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۶

روایتی متفاوت از عشق در “آقا و خانم سنگی”

شاهد احمدلو که پخش سریال تازه او از شب گذشته در شبکه سه سیما آغاز شده، می‌گوید شش قسمت از این سریال را به شبکه تحویل داده‌اند. او امیدوار است بتواند با این سریال جوانان را به ازدواج تشویق کند.

 

به گزارش صبا، احمدلو امیدوار است سریال تازه‌اش مورد استقبال مردم قرار بگیرد و در روزهای اول تاحدودی این اتفاق رخ داده است. او به این نکته اشاره می‌کند که این روزها مراحل فنی قسمت هفتم به بعد در حال انجام است، تا پس از مراحلی چون تصحیح رنگ یا اعمال اصلاحات مدنظر تلویزیون، به مرور تمام قسمت‌های سریال به شبکه تحویل داده شود.

صداگذاری و میکس این سریال توسط حبیب ده‌بزرگی، به همراه تدوین هم‌زمان توسط علی شب‌خیز و ایمان شب‌خیز به اتمام رسیده است و ساخت موسیقی سریال را نیز پویا نیکپور بر‌عهده داشته است.

«آقا و خانم سنگی» به گفته احمدلو، یک مجموعه عاشقانه کمدی با نگاه اجتماعی درباره عشق است و افق فکری آن تشویق جوانان به مقوله ازدواج است که با زبان طنز روایت می‌شود. او در این‌باره به صبا، گفت: ما در این مجموعه تلاش کردیم از لحاظ ساختاری چه از نظر عوامل اصلی، چه صحنه و چه پشت صحنه یک گام فراتر از کارهای قبلی‌مان پیش رویم و تجربه بهتری را نسبت به کارهای قبلی خودمان داشته باشیم. یکی از اهدافی که ما در این مجموعه داریم و از جمله علیرضا مسعودی و امین حسینیون آن را پیگیری می‌کنند، این است که با دیگر آثار تفاوت داشته باشیم و مطابق کلیشه‌های رایج مجموعه‌سازی در تلویزیون پیش نرویم، بلکه یک گام فراتر حرکت کنیم. برای همین سعی کردیم چه در نگارش مجموعه و چه از نظر ساختار، باعث رخ دادن اتفاقات تازه‌تری شویم.

«آقا و خانم سنگی» به‌نویسندگی علیرضا مسعودی و امین حسینیون در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی فرید شب‌خیز تولید شده است.

کامبیز دیرباز، علیرضا جعفری، غلامرضا نیکخواه، عباس جمشیدی، حسین سلیمانی، شراره دولت‌آبادی، سوسن پرور، هومن حاجی عبدالهی، شهرام قائدی، یاسمینا باهر، حدیثه تهرانی، رضا رویگری، حسین عابدی، مجید شهریاری، ماهان عبدی، سعیده عرب، ساقی زینتی، بهزاد رحیم‌خانی، گیتی معینی، بیژن پیشداری و مرضیه صدرایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه‌ داستان «آقا و خانم سنگی» آمده است: سعید سنگی باغچه‌ای که پدرش به نیتِ هزینه ازدواجِ سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه شترمرغ راه انداخته، غافل از اینکه نوه عموی جوانشان احسان سنگی عاشق خواهرکوچکترش سحر شده است!نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرایِ کلاهبرداری! سعید شرط‌هایی برای ازدواج می‌گذارد که هر بیدی را می‌لرزاند، ولی احسان سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد! حالا سعید باید قبل از اینکه شرط‌ها رفع شوند مزرعه را احیاء کند وگرنه آنی می‌شود که نباید بشود.

پخش این سریال از شب گذشته، ۱۴ شهریور آغاز شده و هر شب به جز جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. باز پخش آن نیز روز بعد ساعت ۱۵: ۱ بامداد و ۳۰: ۱۴ است.

دیگر عوامل «آقا و خانم سنگی» عبارتند از مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، طراح و اجرای گریم: آرمین اسماعیلی، مدیر صدابرداری: احمد پولی بابایی، نورپرداز: مهدی ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مشاور پروژه: حمید رحیمی نادی، برنامه‌ریز: ایمان غیرتمند، منشی‌صحنه: شهره فهیمی، دستیار هنری کارگردان: مهرداد یزدانی، تدوین: علی شب‌خیز، صداگذاری و میکس: حبیب ده‌بزرگی، موسیقی: پویا نیک‌پور، مدیر تدارکات: علی رضایی.

شاهد احمدلو تا به‌حال سریال‌های «ماه عسل»، «سه‌دونگ سه‌دونگ» و «خانه اجاره‌ای» را کارگردانی کرده است. همچنین ساخت فیلم‌های سینمایی «اگه می‌تونی منو بگیر» و «چند می‌گیری گریه کنی؟» نیز در کارنامه او به ثبت رسیده است.

انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است