سرانجام ناتی داگ سکوت خود را شکست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵

سرانجام ناتی داگ سکوت خود را شکست

سرانجام ناتی داگ سکوت خود را شکست و تاریخ عرضه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خود را به‌صورت عمومی اعلام کرد.

 

سرانجام ناتی داگ سکوت خود را شکست وتاریخ عرضه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های خود را به‌صورت عمومی اعلام کرد. طبق اعلامرسمی این تیم «آنچارتد ۴: پایان یک سارق» (Uncharted 4: A Thief’sEnd) در تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد.عنوانمذکور به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ در دست تهیه است و به‌نوعی پایانیبر ماجراجویی‌های قهرمان محبوب سری، نیتن دریک خواهد بود. ناتی داگ افزود که نسخه‌هایویژه «آنچارتد ۴» ۸۰ و ۱۲۰ دلار قیمت خواهند داشت و محتوای ویژه‌ای مانند اکشنفیگور شخصیت اصلی در آنها گنجانده شده است. پیش از عرضه رسمی، تست بتا «آنچارتد ۴»نیز برگزار خواهد شد که خریداران «آنچارتد: کلکسیون نیتن دریک» (Uncharted: Nathan Drake Collection) و عده‌ای دیگر ازگیمرهای انتخاب شده توسط تیم ناتی داگ به آن دسترسی دارند.

بیش از ۲ میلیون کاربر سهم نسخه کنسولی «نوروینتر»

هنگامی که «نوروینتر» (Neverwinter) برای کنسول نسل هشتمی ایکس‌باکس وانعرضه شد، بسیاری نسبت به موفقیت آن تردید داشتند؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد که اینعنوان رایگان روز به روز نزد گیمرهای کنسول مایکروسافت محبوب‌تر می‌شود. به‌تازگیو بر‌اساس آمارهایمنتشر شده از سوی تیم توسعه‌دهنده، تعداد کاربران فعال«نوروینتر» از مرز ۲ میلیون نفر هم عبور کرده است. این عنوان چندنفره آنلاین پیشاز این هواداران بسیاری روی رایانه‌های شخصی داشت اما کمتر کسی تصور می‌کرد که اینمحبوبیت با توجه به سبک بازی روی کنسول‌های خانگی هم تکرار شود. تیم پرفکت ورلدبرای تقدیر از کاربرانی که تا به این لحظه «نوروینتر» را تجربه کرده‌اند، یک بستهالحاقی کاملا رایگان را در نظر گرفته است. شایان ذکر است که «نوروینتر» در تاریخینامعلوم برای پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.

بازی جدید تیم بهیمو معرفی شد

خالقان «مهمانان ناخوانده قصر» (CastleCrashers) مدت‌هاست که روی پروژه جدید خود کارمی‌کنند اما طی این چند ماه هیچ خبری از این پروژه منتشر نشده بود. سرانجام پس ازمدت‌ها انتظار سران استودیو بهیمو نام این پروژه را اعلام کردند. بازی باعنوان«مردمان گودال» (Pit People) شناخته خواهد شدو سبک متفاوتی نسبت به ساخته‌های پیشین تیم بهیمو دارد. بر‌خلاف بازی‌های قبلیبهیمو، «مردمان گودال» از سیستم مبارزه نوبتی استفاده می‌کند و روند کلی گیم‌پلیدر آن به‌شکلی کندتر دنبال می‌شود. علاوه بر این، المان‌هایی مشابه سبک نقش‌آفرینینیز در «مردم گودال» گنجانده شده است تا گیمرهای علاقه‌مند به این سبک بیش از پیشاز ساخته جدید بهیمو لذت ببرند. بازی از نظر بصری شباهتی غیرقابل انکار به«مهمانان ناخوانده قصر» دارد و از همین‌رو بسیاری از کارشناسان آن را ادامه معنویبر این اثر محبوب می‌دانند.

خشن‌ترین بازی تاریخ کنسول‌های نینتندو

استودیو پلتینیوم گیمز همواره به ساختعناوین ساختارشکن شهرت داشته و دارد اما با این‌حال «جهان دیوانه» (Mad World) چند تفاوت اساسی با دیگر بازی‌هایاین شرکت دارد. عنوان مذکور در جهانی کاملا سیاه و سفید دنبال می‌شود، – چیزی شبیهبه سری فیلم‌های شهر   گناه- جهانی که تنها عنصر رنگی در آن خون است. گیمر در «جهاندیوانه» در یک برنامه تلویزیونی خشن شرکت خواهد کرد؛ برنامه‌ای که بزرگ‌ترین هدفآن از بین بردن رقبا به خشن‌ترین شکل ممکن است. بازی نزدیک به شش سال پیش به‌صورترسمی برای کنسول خانگی نینتندو وی عرضه شد. روند متفاوت و استفاده از ضربات تمام‌کننده خشن، «جهان دیوانه» را به خشن‌ترین بازی تاریخ کنسول‌های نینتندو بدل کرد و همین مساله جنجال‌های رسانه‌ای بسیاری برای تیم سگا و پلتینیوم گیمز به راه انداخت. جالب است بدانید که «جهان دیوانه» علاوه بر بازار شرق، در مناطق اروپایی و آمریکا شمالی نیز فروش مناسبی به‌دست آورد.

انتهای مطلب/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است