شاهرخ‌خان در سریال ترسناک نتفلیکس بازی می‌کند

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، کمپانی نتفلیکس در ادامه برنامه‌های خود برای گسترده‌تر کردن حضورش در بازار هندوستان، از ساخت 5 پروژه هندی جدید پرده برداشت. این پروژه‌ها ژانرهای گوناگونی را شامل می‌شوند که از جمله آنها مجموعه‌ای ترسناک با حضور ستاره بزرگ بالیوود یعنی شاهرخ خان است.

این مجموعه جدید با نام «بتال – Betaal»، بعد از درام جاسوسی «شاعر خون» که قرار است از 27 سپتامبر پخش جهانی آن آغاز شود، دومین همکاری نتفلیکس با کمپانی هندی «رد چیلیز – Red Chilies» به حساب می‌آید.

داستان «بتال» در دوره استعماری هند به دست انگلستان و در دهکده‌ای دور افتاده می‌گذرد؛ جایی که یک روح شیطانی 200 ساله و یک افسر هندی ارتش بریتانیا به همراه گردانی از سربازان زامبی‌وارش ماجراهایی را رقم می‌زنند. پاتریک گراهام که پیش از این مجموعه ترسناک دیگری به نام «غول» را برای نتفلیکس جلوی دوربین برده بود، کارگردانی و نویسندگی این پروژه جدید را برعهده دارد.

آلانکریتا شری‌واستاوا، فیلمساز زن هندی که سال 2017 با فیلم غیرمنتظره «ماتیک من زیر برقع» سر و صدای زیادی به پا کرده بود، هدایت دیگر پروژه نتفلیکس را برعهده دارد. داستان این کار جدید با نام «بیگم‌های بمبئی» درباره 5 زن هندی از نسل‌های گوناگون است که با خواسته‌ها، ریشه‌ها، ضعف و ارزش‌های شخصیتی و امیال و آرزوهایشان سر و کله می‌زنند.

دیگر پروژه نتفلیکس با نام «مای – Mai» نیز حول موضوع زنان می‌گردد و به زندگی زنی میانسال به نام «شیل» می‌گردد که به جنگ سیاستمدارها و مجرمان و یقه سفید می‌رود.

راوی پتل، بازیگر و کارگردان هندی- آمریکایی نیز هدایت مجموعه درامی کمدی با نام «شلخته» را برعهده دارد که ماجرای زنی در بمبئی است که سعی دارد در دنیای استندآپ کمدی سری در سرها در بیاورد همزمان رئیس، والدین و دوستانش را نیز راضی نگه‌ دارد.

«ماسابا، ماسابا» آخرین عنوان از این سری پروژه‌های جدید نتفلیکس است که به زندگی واقعی طراح مد و لباسی به نام ماسابا گوپتا می‌پردازد.

اشکان مزیدی