تولید مشترک ۵۰ فیلم مستند با موضوع پیامبر(ص) | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۷

تولید مشترک ۵۰ فیلم مستند با موضوع پیامبر(ص)

در نشست مشترک دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم محمد (ص) پیامبر صلح مدیر شبکه مستند تلویزیون مقرر کرد 50 اثر مستند پیرامون پیامبر اسلام در قالب تولید مشترک ساخته شود.

در این نشست مهدی حقیقی دبیرجشنواره محمد (ص) به تشریح ابعاد داخلی و بین‌المللی این رویداد سینمایی پرداخت و از حسن‌نظر رسانه ملی و شبکه‌های مختلف تلویزیون در انعکاس اخبار و حمایت از این حرکت ارزشمند، قدردانی کرد.

حقیقی اعلام کرد: خوشبختانه عزم عمومی و همگانی خوبی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی به‌وجود آمده و در این راستا شبکه مستند که دوره پویایی را سپری می‌کند در این راه پیش‌قدم و همراه شود.
امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، در این نشست ضمن استقبال از برگزاری جشنواره محمد (ص) پیامبر صلح، گفت: قطعا حمایت و کمک به انعکاس و معرفی درست چهره پیامبر و تعالیم اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی آن حضرت از طریق مستندهای مختلف به‌منظور ایجاد تغییر و تاثیر در جامعه، سیاست اصلی برنامه‌سازی‌های این شبکه است. در این نشست مشترک که علاوه بر دبیر جشنواره و مدیر شبکه مستند آقایان: محمد آفریده، یزدان عشیری و عباس صالح مدرسه‌ای حضور داشتند، مقرر شد در قالب تولید مشترک ۵۰ عنوان فیلم مستند با موضوع پیامبر اسلام ساخته شود.
انتهای مطلب/
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است