ماندانا میزبان فیلم”ماهی سیاه کوچولو”شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۱

ماندانا میزبان فیلم”ماهی سیاه کوچولو”شد

فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» ‌اولین ساخته مجید اسماعیلی با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی قرارداد اکران خود را در گروه «ماندانا» به ثبت رساند.

به گزارش صبا، ماهی سیاه کوچولو عنوان اولین فیلم بلند سینمایی مجید اسماعیلی است که سال گذشته در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از آثار متفاوت بخش «نگاه نو» حضور داشت. این فیلم که از سال گذشته تاکنون شرایط اکران را پیدا نکرده بود بالاخره پس از گذشت چند ماه از برگزاری جشنواره فیلم فجر قرارداد خود را در گروه ماندانا به ثبت رساند. ماهی سیاه کوچولو قرار است پس از اتمام نمایش فیلم سینمایی «محمد رسول‌اله (ص)» در این گروه به نمایش عمومی برسد.

مجید اسماعیلی، کارگردان این فیلم درباره شرایط اکران ماهی سیاه کوچولو به صبا گفت: من فقط آرزو می‌کنم ان‌شاله این فیلم بتواند در اکران با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شود. او با اشاره به تفاوت بین مخاطب عام سینما و تماشاگران جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: جشنواره از فضایی فستیوالی برخوردار است و مخاطبانش با مخاطبان عام سینما تفاوت دارد مگر آنکه فیلمی در جشنواره حضور داشته باشد که به عنوان منتخب تماشاگران انتخاب شده باشد. اگر تبلیغات فیلمی خوب باشد آن فیلم در گیشه و مخاطب نیز موفق خواهد بود چون مخاطب عام سینما مخطبان جشنواره نیستند. در فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، جمشید گرگین و.‌.‌. به ایفای نقش پرداخته‌اند.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است