خاطره‌ها با صدای استاد ایرج زنده می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷

خاطره‌ها با صدای استاد ایرج زنده می‌شود

ایرج خواجه امیری قصد دارند یک آلبوم در گونه ترنس به بازار موسیقی عرضه کنند .

ما هم همین‌طور با همین صدای فالشمان خیره شده‌ایم به دیوار روبه‌رویمان و سروصداهایی عجیب غریب از حنجره‌مان بیرون می‌دهیم که به‌به بیا و تماشا کن.

هرچه به ذهن فالشمان فشار می‌آوریم، یادمان نمی‌آید قدیم‌ها یعنی ۴۰ یا ۵۰ سال پیش که ما به‌دنیا نیامده بودیم چه‌کسی بود که روی صدای مرحوم فردین تحریرهای چکشی می‌زد و مردم در سینما به‌خاطر نفس خواننده هم که شده کف و سوت را با هم می‌زد. اما خبر جالب این است که جناب ایرج خواجه امیری قصد دارند یک آلبوم در گونه ترنس به بازار موسیقی عرضه کنند و ما هم همین‌طور با همین صدای فالشمان خیره شده‌ایم به دیوار روبه‌رویمان و سروصداهایی عجیب غریب از حنجره‌مان بیرون می‌دهیم که به‌به بیا و تماشا کن. البته که خبر بدون شرح است و هرچه بگوییم مزه‌اش را از بین می‌برد اما محض خالی نبودن عریضه بگوییم جماعت فالش‌نوازان مقیم مرکز «کل یوم» از این حرکت استاد خواجه امیری حمایت می‌کنند و اصلا غلط کرده هرکس بخواهد به این حرکت استاد اعتراض بکند.


حتی اگر استاد ۱۵ دقیقه آخر آلبوم را یک‌نفس آواز بداهه به‌سبک فیلم‌های قدیم داشته باشند و یادمان بیاورند چه‌کسی بود با آن چهچهه‌های بلبلی سوت مردم را درمی‌آورد یا چه‌کسی بود صدا زد سهراب؟ البته بر هیچ‌کس پوشیده نیست که استاد اصلا فکر قلب نحیف و ظریف ما را نکرد و بدون هماهنگی با ما این تصمیم را گرفت که ما از خرسندی این حرکت ایشان ممکن بود پس بیفتیم! اما اشکالی ندارد چون آمبولی قلبی را رد کردیم و به‌خیر گذشت. چه کنیم غیر از اینکه بنشینیم و صبر پیش گیریم و دنباله کار خویش گیریم؟
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است