آتیلا پسیانی “آشوب”به پا می کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰

آتیلا پسیانی “آشوب”به پا می کند

فیلم سینمایی «آشوب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کاظم راست‌گفتار در تهران کلید خورد.

به گزارش خبرنگار صبا، «آشوب» که ششمین فیلم بلند کاظم راست‌گفتار محسوب می‌شود مدتی پیش قرار بود در تهران مقابل دوربین برود اما این اتفاق به تعویق افتاد و بالاخره این فیلم طی چند روز گذشته در تهران کلید خورد.

آتیلا پسیانی جلوی دوربین پورصمدی

شنیده خبرنگار صبا حکایت از آن دارد که آتیلا پسیانی به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایی «آشوب» این روزها مقابل دوربین مرتضی پورصمدی مشغول ایفای نقش است.
طبق گفته‌های پیشین کاظم راست‌گفتار این فیلم اثری با پرسوناژهای متعدد است به طوری که ۴۳ بازیگر چهره سینما و تلویزیون کشور در فیلم سینمایی «آشوب» ایفای نقش خواهند کرد.

از تهران تا جنوب کشور

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته بیشترین مراحل فیلمبرداری ششمین فیلم کاظم راست‌گفتار در تهران و پس از آن در آبادان و خرمشهر انجام خواهد شد تا این فیلم برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

روایت فیلم «آشوب» به دهه ۲۰ شمسی برمی‌گردد و داستان جوان تحصیل کرده‌ای است که توانایی بالایی در نویسندگی داشته و علاقه‌مند به خوانندگی است و در قهوه‌خانه‌ها با اسم مستعار «آشوب» پیش پرده‌خوانی می‌کند. با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی آن دوران وارد سیاست می‌شود و سوار بر موج به راه افتاده فعالیت‌هایی انجام می‌دهد و تصمیم‌هایی می‌گیرد که باعث ایجاد آشوب اجتماعی می‌شود.

کاظم راست‌گفتار پیش از این فیلم‌های سینمایی «چک»، «‌عروس خوش‌قدم»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «پسر تهرونی» و «نقاب» را در کارنامه کارگردانی خود ثبت کرده است.

 انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است