نگاهی به قانون‌گذاری در حوزه جمعیت و ورزش در «پله سی و هفتم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹

نگاهی به قانون‌گذاری در حوزه جمعیت و ورزش در «پله سی و هفتم»

«پله سی و هفتم» این هفته شنبه و دوشنبه (5 و 7 بهمن) با موضوعات نقش مجلس در حوزه جمعیت و ورزش روانه آنتن می‌شود و چهارشنبه به دلیل شهادت حضرت فاطمه (س) پخش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «پله سی و هفتم» این هفته شنبه و دوشنبه (۵ و ۷ بهمن) با موضوعات نقش مجلس در حوزه جمعیت و ورزش روانه آنتن می‌شود و چهارشنبه به دلیل شهادت حضرت فاطمه (س) پخش نخواهد شد.

«پله سی و هفتم» شنبه ۵ بهمن با حضور صالح قاسمی کارشناس حوزه جمعیت به نقش مجلس در حوزه جمعیت کشور می‌پردازد. امری که پیش از این نیز بنا به اهمیت آن توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان سیاست های کلی جمعیّت مورد تاکید قرار گرفته است و در مجلس آینده در حوزه قانون‌گذاری باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین این برنامه دوشنبه ۷ بهمن با حضور سعید فائقی به مساله قانون‌گذاری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی می‌پردازد.

این برنامه که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم تهیه ‌شده در هر قسمت یک مساله اساسی و پیش ‌روی تصمیم‌گیران کلان مدیریتی را مورد واکاوی قرار خواهد داد.

«پله سی و هفتم» کاری است از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدرضا صباحی، کارگردانی امیرحسین دربهانی و اجرای مهدی معین و آرش عالی دایی که روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است