ایران در “ctrl+c”ابر قدرت منطقه می شود

به گزارش خبرنگار صبا، این فیلم که از فضایی تخیلی و جاسوسی-امنیتی برخوردار است فاز اول فیلم‌برداری خود را چندی پیش در لوکیشنی در شهر شیراز آغاز کرد و در حال حاضر 20 درصد از فیلم‌برداری این فیلم انجام شده است.
ایران ده سال بعد
به گفته ایمان تحسین تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم، «Ctrl+c» داستان تبدیل شدن کشورمان به قدرت منطقه را روایت می‌کند و در این فیلم سعی شده تا ایرانی کاملا مجهز و با بروزترین امکانات به تصویر کشیده شود.
در قصه این فیلم سینمایی شاهد خواهیم بود که طی ده سال آینده عملیات خرابکاری بر علیه ایران صورت می‌گیرد که پس از انجام این عملیات به ده سال آینده می‌رویم.
گروه سازنده فیلم سینمایی تخیلی-‌امنیتی-جاسوسی «Ctrl+c» سعی دارند علاوه بر حفظ کیفیت و محتوا، این فیلم سینمایی را برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.
نقش‌آفرینی علیرام نورایی
در فاز اول از این فیلم سینمایی بازیگرانی از جمله علیرام نورایی و مهدی صفاری از نیروهای طراح کانسپت و محمد صیام به ایفای نقش می‌پردازند و نکته قابل توجه این‌که ایمان تحسین سعی دارد تا برای اولین بار از نیروهای کانسپت در سینما به عنوان بازیگر استفاده کند.
طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده فیلم‌برداری فیلم سینمایی «Ctrl+c» در دو فاز صورت می‌گیرد که بخشی از فاز اول این فیلم به‌تازگی به پایان رسیده و مابقی بخش‌ها تا پایان مهرماه به پایان خواهد رسید.