“هیولا” با موسیقی درمانی به ایران آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱

“هیولا” با موسیقی درمانی به ایران آمد

فیلم سینمایی «هیولا» اولین ساخته نیما قپانوری به تهیه‌کنندگی جواد مترجمی آماده نمایش شد.

به گزارش خبرنگار صبا، این فیلم که محصول مشترک سینمای ایران و قبرس محسوب می‌شود، چندی پیش در کشور قبرس مقابل دوربین رفته است و با پایان مراحل فیلمبرداری در نقاط مختلف این کشور تدوین این فیلم در ایران و صداگذاری آن توسط علیرضا علویان به تازگی پایان یافته است.

جواد مترجمی و شرکت دیباکس به صورت مشترک تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «هیولا» را بر عهده دارند و فیلم این روزها آخرین مراحل میکس نهایی خود را پشت سر می‌گذارد تا برای نمایش در جشنواره‌های بین‌المللی آماده شود.

داستان فیلم «هیولا» اقتباس از داستانی به همین نام اثر کنزو برواوئه است. نیما قپانوری در اولین تجربه سینمایی خود سراغ موضوعی متفاوت رفته است.

در «هیولا»‌ بازیگرانی از جمله فریبا کوثری، ‌فریبا نادری، سارا منجزی‌پور، فریدون محرابی، پیام اسکندری و.‌.‌. ایفای نقش می‌کنند.

همچنین گروه سازنده فیلم «هیولا» در تدارک برگزاری مراسم اکران خصوصی برای این فیلم در داخل کشور هستند.

در خلاصه داستان «هیولا» آمده است: جوان آهنگساز با اینگی هیولایی از آسمان هم‌نشین شده، زندگی می‌کند. مادر آهنگساز که زنی ثروتمند و سرشناس است، با تصور این که پسرش دچار بیماری روحی شده، پسر جوانی را استخدام می‌کند تا با آهنگساز، همراهی و از او مراقبت کند. پسر جوان و آهنگساز با یکدیگر همراه می‌شوند و هیولا.‌.‌.

نیما قپانوری تاکنون ساخت چندین فیلم کوتاه و تیزرهای تلویزیونی نظیر فقط یک روز را در کارنامه خود داشته و در چندین جشنواره معتبر فیلم کوتاه بین‌المللی نیز موفق به کسب جایزه شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از بازیگردان: محمد حاتمی، طراح صحنه: سمانه غفوریان، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، نویسنده: پونه ظفرنیا، طراح گریم: مریم نصرالهی، مدر فیلمبرداری: حمید ذاکری، عکاس: کاوه اسدی، صدابردار: کورسات زیکمن، تهیه‌کننده: فرهاد مترجمی.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است