طوفان در «آیینه خانه» شبکه دو | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱

طوفان در «آیینه خانه» شبکه دو

نیما کرمی و فواد صفاریان‌پور مجری و تهیه‌کننده جدید این برنامه می‌شوند

به گزارش «صبا»، برنامه «آیینه خانه» به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی و با اجرای رسالت بوذری از زمستان ۹۱ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. برنامه‌ای معارفی که حضور یک تهیه‌کننده حرفه‌ای در کنار مجری باسواد و قرار گرفتن حجت‌الاسلام شهاب مرادی که با برنامه «مردم ایران سلام» به شهرت رسید، در سمت کارشناس باعث شده بود مخاطبان زیادی پای «آیینه خانه» بنشینند.

با این وجود اخیرا اتفاقات عجیب‌ و غریب و تغییراتی دامن‌گیر عوامل اصلی برنامه شده که چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. ماجرا از این قرار است که رسالت بوذری مجری موفق این برنامه که برای نمایش «فصل شیدایی» در یکی از شهرستان‌ها حضور داشته با تماسی از جانب یکی از مجریان تلویزیون مواجه می‌شود که از او برای اجرای «آیینه خانه» -پس از انصرافش از حضور در آن-  اجازه می‌خواهد! در حالی که بوذری پس از پیشنهاد ضبط شدن برنامه به‌جای پخش زنده آن و تصمیمش برای یک مرخصی چند روزه، در تهران بسر نمی‌برده و خبری از انصراف نیز نداشته است! در ادامه این ماجرا، سیدعلی احمدی تهیه‌کننده برنامه و رئیس فرهنگسرای رسانه نیز با نوع دیگری از این ماجرا روبه‌رو می‌شود و تهیه‌کننده جدید خودش را به عنوان کارگردان هنری به او معرفی می‌کند
پس از عملیات نرمی که منشاء آن مشخص نیست، از این پس «آیینه خانه» با روال سابق روی آنتن نخواهد رفت و طبق شنیده‌های خبرنگار صبا، در ادامه نیما کرمی به عنوان مجری و فواد صفاریان‌پور به عنوان تهیه‌کننده با کارشناسی که البته جایگزینی برای او انتخاب نشده و حجت‌الاسلام مرادی است، همکاری خواهند کرد. «آیینه خانه» سومین برنامه‌ای است که پس از «بچه‌های مسجد» و «راه آرامش» پس از رفتن محسن حبیبی مدیر گروه معارف شبکه دو، دچار چنین توفانی شده است.
انتهای مطلب/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است