لادن مستوفی با “پریا “می آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۵

لادن مستوفی با “پریا “می آید

لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون پس از هشت سال برای ایفای نقش پریا در سریالی به همین نام به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش صبا، لادن مستوفی در حالی بعد از این مدت به تلویزیون بازمی‌گردد که سال گذشته سریال «جلال‌الدین» را روی آنتن داشت. کاری که محصول سال‌های اخیر نبود و یک مجموعه ناتمام محسوب می‌شد که ابتدا قرار بود توسط همسرش، شهرام اسدی ساخته شود اما در نیمه راه متوقف ماند و آرش معیریان تکمیل قسمت‌های ناتمام پروژه را برعهده گرفت و آنچه از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، در واقع یک کار گروهی بود که عوامل و بازیگرانش رضایتی از پخش آن نداشتند و این موضوع زمینه‌ساز برخی مصاحبه‌ها و اعتراضات هم شد. پیش از «جلال‌الدین» که نمی‌توان آن را اثری کامل به حساب آورد، مستوفی در سال ۸۶ با مجموعه «شیخ‌بهایی» به کارگردانی همسرش نقش جوانی شهربانو را ایفا می‌کرد. سریال دیگر او «خانه‌ای در تاریکی» بود که در سال ۸۲ و در نخستین همکاری‌اش با اسماعیل عفیفه، ایفاگر نقش ماه تابان آن بود.

حالا مستوفی که عمده شهرتش را وامدار حضور در «دوران سرکشی» به کارگردانی کمال تبریزی است و مخاطبان تلویزیون، او را با نقش دکترحنانه پناهی و چالش‌هایش با کاراکتر روناک شناختند، این بار در دومین همکاری‌اش با تهیه‌کننده «میوه ممنوعه»، ایفای نقش اصلی مجموعه تلویزیونی «پریا» را برعهده خواهد داشت.

مستوفی تنها بازیگری است که تا به حال برای بازی در سریال جدید سهیلی‌زاده قرارداد امضا کرده و با حضورش به عنوان نقش اصلی این سریال توسط کارگردانی که رگ خواب مخاطبان را به خوبی می‌شناسد، می‌توان به مطرح شدن دوباره‌اش در تلویزیون امیدوار بود.

 «پریا» در شبکه سوم سیما ساخته می‌شود و فیلمنامه آن به قلم سعید فرهادی در ۴۰ قسمت نوشته شده است.

به گفته عفیفه تا نیمه شهریور ماه مرحله پیش تولید این سریال به پایان خواهد رسید. بخش اعظم کار در تهران تصویربرداری خواهد شد اما بخشی از کار نیز به تبع داستان در شمال کشور جلوی دوربین خواهد رفت.

این مجموعه تلویزیونی از مضمونی اجتماعی برخوردار است و داستان آن درباره دختری به نام پریا است که در مسیر زندگی با ماجراهایی روبه‌رو می‌شود. همچنین در این سریال به تبعات ایدز در جامعه پرداخته می‌شود و سازندگان روی این موضوع حساس دست گذاشته‌اند.

سهیلی‌زاده پیش از این اثر مینی‌سریال «نیاز» را در شب‌های قدر از شبکه یک سیما داشت و قبل‌تر نیز با سریال «آخرین بازی» مانی نوری بازیگری را که پس از «قصه‌های تا به تا» از یاد رفته بود، دوباره احیا کرد.
 
عوامل
تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه، کارگردان: حسین سهیلی‌زاده، مدیرتصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح گریم: سیدجلال موسوی.

انتهای مطلب/روزنامه صبا
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است