مراسم رونمایی از آلبوم پاشایی لغو شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۸
  • کد خبر: 64191
  • گروه : هنر
  • تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت: 13:23
  • نسخه چاپی

مراسم رونمایی از آلبوم پاشایی لغو شد

مراسم رونمایی آلبوم جدید مرتضی پاشایی که قرار بود دیروز در پردیس چهارسو برگزار شود، به دلایل نامعلومی لغو شد

به گزارش صبا، دوشنبه هفته گذشته آلبوم «اسمش عشقه» در تیراژ وسیعی منتشر شد و قرار بود مراسم رونمایی این آلبوم نیز روز جمعه ۳۰ مرداد در پردیس سینمایی چارسو برگزار شود اما یک روز قبل از برگزاری، این جلسه به دلایل نامعلومی لغو شد.

بهمن بابازاده یکی از برگزار‌کنندگان مراسم رونمایی آلبوم مرتضی پاشایی پس از لغو این برنامه به صبا گفت: «برگزاری جلسه رونمایی همچنان به قوت خودش باقی است و به احتمال زیاد روز یکشنبه برگزار می‌شود اما برای برگزاری این مراسم در روز جمعه گذشته دو مشکل وجود داشت که به دنبال مرتفع کردنشان هستیم؛ یکی اینکه قرار بود همه کسانی را که به نوعی در شکل‌گیری پدیده مرتضی پاشایی نقش داشتند دور هم جمع کنیم که این مهم به این سرعت ممکن نبود. مشکل دیگر این بود که به خبرگزاری‌ها اعلام شده بود نمی‌توانند پوشش خاصی برای این مراسم در نظر بگیرند و چون انعکاس خبری این رونمایی برای سرمایه‌گذاران این آلبوم اهمیت داشت تصمیم گرفتیم از رونمایی این آلبوم در روز جمعه صرف‌نظر کنیم».

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چرایی لغو این مراسم به سراغ مهدی کرد، مدیر برنامه‌های سابق مرتضی پاشایی رفتیم. او با اشاره به مسئول نبودنش در برگزاری این نشست اعلام کرد بهتر است اطلاعات کامل و جزئیات این ماجرا را از زبان خانواده مرتضی پاشایی یا رامین بصیرت‌نیا، مدیر روابط عمومی پخش دنیای هنر جویا شویم.

اما ناصر پاشایی، پدر مرحوم مرتضی پاشایی درباره لغو این جلسه رونمایی ضمن اشاره به اینکه برگزار‌کننده این جلسه موسسه تصویر دنیای هنر بوده است و همه حقوق انتشار و انتشار مجدد این آلبوم تا انتهای امسال به موسسه آوای سوته‌دلان و تصویر دنیای هنر واگذار شده است، گفت: «آن طور که به ما اطلاع دادند موسسه طرف قرارداد برای پخش این آلبوم علاقه‌مند بوده که مراسمی برای رونمایی برگزار کند، اما برای این کار لازم بود پلیس امنیت مجوز لازم را صادر کند. ظاهرا به دلیل انجام نشدن این مراحل جلسه لغو شده است!»

پدر مرتضی پاشایی همچنین گفت که در صورت دعوت موسسات مسئول انتشار و پخش آلبوم «اسمش عشقه» از خانواده پاشایی آنها حتما این دعوت را می‌پذیرند و در آن شرکت می‌کنند چرا که دوست دارند یاد فرزندشان به بهترین نحو زنده بماند و رونمایی شایسته‌ای برای آلبومش برگزار شود.

این در حالی است که برخی منابع اعلام می‌کنند به خانواده مرتضی پاشایی و تولیدکنندگان آلبوم اعلام شده است حق برگزاری هیچ‌گونه جلسه و اجتماعی درباره مرتضی پاشایی را ندارند و اداره اماکن یا پلیس امنیت نمی‌تواند مسئولیت برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد.

با این همه رامین بصیرت‌نیا، مسئول روابط عمومی بخش موسیقی موسسه تصویر دنیای هنر در این‌باره گفت: «مشکل خاصی نیست و و این جلسه روز یکشنبه برگزار می‌شود».

در این شرایط که هر کدام از مطلعان برگزاری جلسه رونمایی آلبوم «اسمش عشقه» سخنان متفاوت از یکدیگر را بیان می‌کنند حقیقت ماجرا همچنان در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند. آیا اداره اماکن یا پلیس امنیت مانع برگزاری این مراسم شده است؟ آیا ماجرا به دیر اقدام کردن موسسه تصویر دنیای هنر برای اخذ مجوز‌های لازم برمی‌گردد؟ و یا مشکل هماهنگ نشدن تهیه‌کنندگان سابق، همکاران، دوستان و خانواده مرتضی پاشایی برای حضور در این جلسه موجب لغو مراسم شده است؟ باید منتظر ماند و دید آیا در این هفته مراسمی با عنوان رونمایی از آلبوم «اسمش عشقه» برگزار می‌شود و یا باز هم بنا به دلایلی نامشخص این مراسم لغو می‌شود.

علی مینایی
انتهای مطلب/روزنامه صبا

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000