مجموعه رادیویی «انتخاب من» از رادیو نمایش پخش می‌شود/ نمایشی با موضوع انتخابات | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۶

مجموعه رادیویی «انتخاب من» از رادیو نمایش پخش می‌شود/ نمایشی با موضوع انتخابات

مجموعه جدید رادیویی «انتخاب من» از امشب پنجم بهمن ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه جدید رادیویی «انتخاب من» از امشب پنجم بهمن ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

این نمایش رادیویی پنج قسمتی را زهرا کولیوند نوشته است و هر قسمت آن داستان جداگانه ای دارد و محوریت موضوعی آن درباره انتخابات است.

داستان پنج قسمت مجموعه رادیویی «انتخاب من» به شرح زیر است:

قسمت اول: عکس خانوادگی

اعضای چهار نفره یک خانواده زمانی که می بینند از شرایط لازم برای کاندیدا شدن برخوردارند همگی برای انتخابات اسم نویسی می کنند و هر کدام از آنها می خواهد با جهان بینی خود مشکلات جامعه مدنظر و مورد هدف را برطرف کنند.

قسمت دوم: عینک دودی

فرزام یک سلبریتی است که خود را برای انتخابات نامزد کرده است. او که تا به حال در فضای عمومی بدون عینک دودی ظاهر نشده است، برایش سخت است بدون عینک دودی در میان هوادارانش دیده شود. از این رو از ستاد انتخاباتی‌اش می خواهد برنامه سخنرانی و تجمع او را در فضای باز و زمان آفتابی بودن هوا بچینند. اما در اولین سخنرانی‌اش هوا ناگهان به شدت خراب می شود و تگرگ شدیدی شروع به باریدن می کند و…

قسمت سوم: پاکبان شهر

احمد یکی از کاندیداهای انتخابات است. شب انتخابات او از نگرانی بی خواب می شود و نمی تواند تا صبح اعلان نتایج صبر کند و راحت بخوابد. به همین دلیل با پای پیاده در سطح شهر قدم میزند و…

قسمت چهارم: پول و پارلمان

سعید برای انتخابات نامزد شده است. یکی از آشناهایش به نام مظفری به دیدارش می آید و ساکی پر از پول و سوییچ ماشین مدل بالایش را به او هدیه می دهد. مظفری معتقد است این روزها برای پیروزی در انتخابات باید حسابی خرج کرد و خیلی شیک در بین مردم ظاهر شد. سعید برای پذیرفتن این پول و هدیه مردد است و…

قسمت پنجم: پدرانه

رامین و پدرش رسول هر دو نامزد انتخابات شده اند. هر دو در کمال آرامش و بدون جنجال در حال تبلیغ برنامه های خود هستند و به یکدیگر در پیشبرد برنامه ها کمک می کنند. اما با انتشار یک عکس که توسط یک عکاس خبرنگار شکار شده و رسول را در حالت نصیحت پسرش و با انگشت اشاره به نشانه تهدید نشان می دهد، اوضاع این پدر و پسر جنجالی می شود.

در این مجموعه رادیویی احمد گنجی، مهدی نمینی مقدم، فریبا طاهری، محمدسعید سلطانی، سیما خوش چشم، مسعود زنوزی راد و بهادر ابراهیمی به ایفای نقش می پردازند.

«انتخاب من» به کارگردانی بهرام سروری نژاد، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری حیدرصفدری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از امشب پنجم بهمن ماه ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است