«بائو»ی پایتخت مدیر دوبلاژ می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱

«بائو»ی پایتخت مدیر دوبلاژ می شود

فیلم سینمایی رئال-انیمیشن «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی امامی خود را برای نمایش در بیست و نهمین جشنواره فیلم نوجوان همدان آماده می‌کند.

به گزارش خبرنگار صبا، این فیلم رئال-انیمیشن که در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد، قرار است در بیست و نهمین جشنواره فیلم نوجوان همدان نیز حضور داشته باشد.
محمدرضا علیمردانی آمد
 «مبارک» نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر تغییرات اساسی کرده و در نسخه جدید این فیلم محمدرضا علیمردانی به عنوان مدیر دوبلاژ کار دوبله این فیلم را بر عهده دارد و همچنین در نسخه جدید این فیلم، مبارک که شخصیت اصلی و انیمیشنی را در فیلم بر عهده دارد به عنوان راوی قصه فیلم را بازگو می‌کند.


سازندگان فیلم سینمایی رئال-انیمیشن «مبارک» سعی کردند تا در نسخه جدید این فیلم فضا را طوری طراحی کنند تا جذابیت سوژه این فیلم برای مخاطب کودک ملموس‌تر باشد.
بنابراین گزارش، در این فیلم که کارگردانی آن را علی نجفی امامی بر عهده دارد بازیگرانی از جمله الناز شاکردوست، امیر رهبری، تورج نصر، منوچهر آذر، حسن کریم‌‌خان‌زند، مرجان سپهری و.‌.‌. مقابل دوربین علیرضا برازنده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم در مورد پیرمردی است که با استفاده از عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه به نقالی مشغول است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملا دور است و تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ها، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی بکشانند. داستان فیلم از آنجایی آغاز می‌شود که عروسک‌ها جان می‌گیرند و به فکر یاری رساندن به پیرمرد و کاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پیرمرد همراه می‌شوند و داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای آغاز می‌شود.
عوامل
تهیه کننده: علی نجفی‌امامی، کارگردان: محمدرضا نجفی امامی، نویسنده فیلمنامه: بهروز واثقی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، تدوین: سپیده عبدالوهاب، عکاس: آرش صادقی، سوپروایزر کامپوزیت: محمد افشانی‌فرید، سوپروایزر نورپردازی و رندر: محمد صدری، بازیگران: الناز شاکردوست، امیر رهبری، تورج نصر و.‌.‌.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است