«میدان بهارستان» به دنبال راهکار است/ مردم از شنیدن غُر خسته شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۹
مرتضی یعقوبی در گفتگو با صبا:

«میدان بهارستان» به دنبال راهکار است/ مردم از شنیدن غُر خسته شده‌اند

تهیه‌‎کننده «میدان بهارستان» درباره رویکرد و اهداف برنامه در قبال یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

مرتضی یعقوبی تهیه‌کننده «میدان بهارستان» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره رویکرد این برنامه شبکه دو سیما گفت: با توجه به نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قاعدتا رسانه ها نیز وارد این ماجرا می‌شوند و به مردم در انتخاب آگاهانه نماینده کمک می‌کنند. ما هم در «میدان بهارستان» یک سری موضوعاتی را انتخاب و ساختاری را طراحی کرده‌‎ایم که بتوانیم در انتخاب بهتر مردم دخیل باشیم.

وی با اعلام اینکه این برنامه در ۱۸ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای آماده شده است درباره انتخاب موضوعات برنامه ذکر کرد: سر فصل‌های «میدان بهارستان» بر اساس موضوعاتی بود که در یک سال گذشته توسط مردم، کاربران اینترنتی و یا خبرگزاری‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته بود و ما آن‌ها را بررسی و سپس اطلاعاتی را دریافت کردیم و در نتیجه موضوعات برنامه انتخاب و پس از آن تولید محتوا انجام شد.

یعقوبی ادامه داد: پس از تولید محتوا تصمیم به دعوت از مهمانانی گرفتیم که بتوانند پاسخ پرسش های ما را بدهند البته مهمانان را از مسئولان و افراد چهره انتخاب نکردیم زیرا ما به دنبال آن بودیم که مهمان از تجربه خودش در حوزه تخصصی‌ که فعالیتی کرده است، صحبت کند. مهمانان «میدان بهارستان» غالبا افرادی هستند که قبل‌تر صاحب مقام‌هایی بودند و تجربه‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

تهیه‌کننده «میدان بهارستان» درباره سوالات مطرح شده از مهمانان در برنامه عنوان کرد: سوال عمده ما از مهمانان این است که در حوزه نظارتی چه انتظاری در راستای اعتلای اهداف مجموعه‌هایی که مدیر آن بودند و یا هستند، می‌توانند داشته باشند.

یعقوبی با اشاره به تاثیرگذاری و همکاری مهمانان در پیشبرد برنامه خاطرنشان کرد: مهمانان دعوت شده در حوزه مورد بحث تجربه داشتند و هم در رشته‌ تحصیلی مرتبط به آن تحصیل کرده بودند همچنین آن‌ها پاسخ‌ و راهکارهای خوبی به سوالات مجری برنامه ارائه می‌کردند.

این تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که وجه تمایز «میدان بهارستان» با دیگر برنامه‌هایی که در حوزه سیاسی و اجتماعی تولید می‌شوند چیست، تشریح کرد: دیدگاهی را که «میدان بهارستان» دنبال می‌کند می‌توان وجه تمایز آن دانست زیرا ما در این برنامه به دنبال چالش سازی نبوده‌ایم بلکه برنامه‌ای را طراحی کردیم که به دنبال پاسخ بود تا راهکار ارائه بدهد و یک عده مدیر را دعوت کردیم که در این سال‌‎های اخیر تجربه داشته‌اند و از آنان نیز درباره حوزه‌های مختلف راهکارهایی را خواستار شده‌ و نظرخواهی کرده‌ایم.

یعقوبی در پایان درباره پیش بینی بازخوردهای مخاطبان گفت: برای دیده شدن یک برنامه زمان پخش آن، مجری و ساختار برنامه موثر است. مردم دیگر از غر زدن در برنامه‌ها خسته شده‌اند و متوجه‌ شده‌اند که این‌ها کلک رسانه‌ای است به هرحال با غر زدن مشکلی مرتفع نمی‌شود. اکنون راهکارهای ارائه شده در برنامه، می‌توانند درمان‌گر باشند تا به انتخاب نماینده اصلح از طرف مردم کمک کنند.

«میدان بهارستان» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوکی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000