اظهارات رهبر مهمان ارکستر سمفونیک خارج از شرح بود/ عذرخواهی می کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
بنیاد رودکی توضیح داد:

اظهارات رهبر مهمان ارکستر سمفونیک خارج از شرح بود/ عذرخواهی می کنیم

بنیاد رودکی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص اجرای سوم بهمن ماه ارکستر سمفونیک تهران ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی در این اطلاعیه آمده است:

«نظر به حواشی و مشکلات رخ داده در اجرای اخیر ارکستر سمفونیک تهران، به اطلاع می رساند آقای شهرداد روحانی در تاریخ ۲۶ دی ماه، رسماً به بنیاد رودکی اعلام می‌کنند که به دلیل بیماری و انجام امور درمانی امکان رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در تاریخ سوم و ششم بهمن ماه نداشته و ایشان با اطلاع بنیاد رودکی در مرخصی بودند.

از سوی دیگر و به دلیل آن که اجرای ارکستر برنامه ریزی شده و تمرین‌های ارکستر و نیز اطلاع رسانی و بلیت فروشی انجام شده بود، مذاکرات لازم با آقای منوچهر صهبایی انجام شد تا به عنوان رهبر میهمان این اجرا را رهبری کنند و پس از توافق دو طرف، اجرای ارکستر به رهبری ایشان اطلاع رسانی شد.

اظهارات آقای صهبایی به عنوان رهبر میهمان در ابتدای برنامه شب گذشته خارج از شرح فعالیت رهبر میهمان، افزون بر آن که زحمات نوازندگان گرانقدر ارکستر، جناب آقای روحانی و حتی خود ایشان را تحت الشعاع قرار داد، آزردگی عمیق مخاطبان ارکستر سمفونیک تهران را نیز موجب شد.

بنیاد رودکی لازم می‌داند از مخاطبان حاضر در سالن و کلیه علاقه‌مندان به ارکستر سمفونیک تهران عذرخواهی کند و با بررسی کامل موضوع، اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار آن را اتخاذ کند.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است