امکانات فراهم نشود فصل دوم «بانوی سردار» را نمی‌سازم/ تکلیف نامعلوم «پناهنده» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۲
پرویز شیخ طادی در گفتگو با صبا:

امکانات فراهم نشود فصل دوم «بانوی سردار» را نمی‌سازم/ تکلیف نامعلوم «پناهنده»

پرویز شیخ طادی می‌گوید با تجربه و عبرتی که از ساخت فصل اول «بانوی سردار» دارد، در صورت فراهم نشدن امکانات فصل دوم این سریال را نمی سازد.
پرویز شیخ طادی نویسنده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره ساخت فصل دوم سریال «بانوی سردار» که فصل اول آن به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی پرویز شبخ طادی این شب ها از شبکه تماشا در حال پخش است، بیان کرد: ساخت فصل دوم این سریال به طور کامل منتفی نیست ولی با تجریه و عبرتی که نصیب من شده است تا امکانات و بودجه لازم فراهم نشود آن را نمی سازم.
وی درباره سرنوشت دو مجموعه «کافه فرانتس» و «پناهنده» که برای ساخت به تلویزیون پیشنهاد داده است، توضیح داد: سیناپس اولیه «پناهنده» به شبکه سه سیما تحویل داده شده و ۶ ماه است که منتظریم تا از شورای فیلم و سریال شبکه سه به شورای اولیه سیما فیلم برود و احتمالا چند ماه هم باید منتظر باشیم تا فیلمنامه پس از بررسی در شوراهای اولیه به شورای دوم سیمافیلم و سپس شورای بی نام و پنهان تلویزیون برود.
کارگردان «بانوی سردار» ادامه داد: پروژه «پناهنده» به لحاظ ساخت و به دلیل دغدغه‌های مردمی، موضوعی و محتوایی برایم اولویت دارد اما از آنجا که مسایل پشت پرده پنهان نمی‌ماند بنابراین پیام واضحی مبنی بر خسته و خرد کردن قلم‌های موثر وجود دارد و این مساله ارتباطی با نام، جناح و دیدگاه نویسنده ندارد بلکه به ارزش و خاصیت متن بستگی دارد تا باعث شود ما هم به سراغ ساخت آثار بی خاصیت و تلخ برویم.
شیخ طادی در پایان تاکید کرد: به عنوان مثال فقط باید سراغ خانواده های معتاد و از هم گسیخته برویم و آنتن را از پدران و مادران، عموها و دایی‌های روانی سیاه کنیم. از همه مردم و اقشار حرف بزنیم و نقد کنیم به جز کسانی که با گناهان شان باعث عقب ماندگی اجتماعی کشور می‌شوند و با رفتارشان قلب جامعه ایرانی را مجروح می‌کنند.
سپیده شریعت رضوی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است