خالق سریال «دوستان – Friends» با فاکس۲۱ قرارداد امضا کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵

خالق سریال «دوستان – Friends» با فاکس۲۱ قرارداد امضا کرد

مارتا کافمن، تهیه‌کننده شناخته شده صنعت تلویزیون آمریکا با فاکس21 برای ساخت سریالی درام و چندین پروژه دیگر به تفاهم رسید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، مارتا کافمن نویسنده، تهیه‌کننده تلویزیونی و یکی از دو خالق سریال محبوب «دوستان – Friends» با کمپانی «استودیوهای تلویزیونی Fox21» قرارداد همکاری امضا کرد.

قرارداد چندساله کافمن با این کمپانی که هم‌اکنون از زیرشاخه‌های ابرکمپانی دیزنی به حساب می‌آید، شامل تولید پروژه‌های گوناگون برای پخش در تلویزیون و پلتفرم‌های پخش آنلاین است.

یکی از این پروژه‌ها سریالی به نام «رویا پردازان – The Dreamers» است. سریال درام «رویا پردازان» بر اساس رمانی به قلم کارن تامپسون‌واکر است و ماجرای ساکنان شهری دانشجویی را روایت می‌کند که در منطقه‌ای که ویروسی رمزآلود در آن شایع شده است، گیر افتاده‌اند.

برت سالک، رییس فاکس۲۱ در بیانیه‌ای که روز پنجشنبه ۲۳ ژانویه در این باره منتشر کرده است، گفت: مارتا کافمن یک اسطوره و قهرمان نسلی از نویسندگان و مخاطبان تلویزیونی است. او با استعداد و مانند همیشه بامزه است. ما از کار کردن با او هیجان‌زده‌ایم‌ و آینده‌ای روشن را برای این همکاری را متصور هستیم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری با کافمن یک موفقیت بزرگ برای فاکس۲۱ به حساب می‌آید. مارتا کافمن در کنار دیوید کرین، خالق یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های کمدی ۳۰ اخیر یعنی مجموعه «دوستان» بود. او همچنین با اکران فصل هفتم سریال «گریس و فرانکی» در سال ۲۰۲۱ به خالق طولانی‌ترین سریال تولید شده توسط نتفلیکس – از حیت تعداد اپیزود – بدل خواهد شد.

کافمن در سال ۲۰۱۴ کمپانی خود با نام «Okay Goodnight» را تاسیس کرد و «گریس و فرانکی» و مستند بلند «Seeing Allred» از تولیدات آن به حساب می‌آید.

کافمن که اخیرا جایزه «نورمن لیر» مراسم سال ۲۰۲۰ انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا را دریافت کرده است، در بیانیه‌ای در این باره گفت: از کار کردن با تیم با استعداد فاکس۲۱ خوشحالیم. حساسیت آن‌ها در تولید و تعهدشان به کیفیت قصه‌گویی، با ارزش‌های ما در «Okay Goodnight» هم‌سو است. از اینکه «رویا پردازان» را با شریکی درست تولید خواهیم کرد هیجان‌زده‌ایم و از پی این پروژه قدرتمند به دنبال گسترش روابط خود هستیم.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است