دیزنی کار ساخت «کاپیتان مارول ۲» را آغاز کرد/ ابرقهرمانی زنانه مارول

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، دیزنی به طور رسمی کار ساخت دنباله‌ای بر فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» را کلید زد.

این کمپانی هم اکنون در مراحل پایانی مذاکرات خود با مگان مک‌دانل، نویسنده سریال «وانداویژن» است تا نگارش فیلمنامه دنباله «کاپیتان مارول» را به او بسپارد. فیلمی با بازی بری لارسون در نقش کارول دن‌ورز که در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و فروش خیره‌کننده‌ای برابر با ۱.۱۳ میلیارد دلار داشت.

دیزنی و مارول هنوز عنوان رسمی و تاریخ اکران این فیلم جدید را منتشر نکرده‌اند.

«کاپیتان مارول» نخستین فیلم دنیای سینمایی مارول است که حول یک شخصیت زن می‌گردد و داستان آن درباره کارول دن‌ورز، خلبان نیروی هوایی ایالات متحده آمریکاست که دی.ان.ای‌هایش تحت تاثیر یک حادثه فضایی‌ دچار تغییر می‌شود. اختلاط ژنی دن‌ورز با فضایی‌ها باعث می‌شود او دارای قدرت‌هایی فرابشری مانند تولید انرژی و پرواز شود.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ساموئل ال. جکسون، بن مندلسون، جایمن هانسو،‌ کلارک گرگ و جود لا اشاره کرد.

بری لارسون در سال ۲۰۱۹ در پرفروش‌ترین فیلم جهان یعنی «انتقام‌جویان: پایان بازی» نیز در همان نقش کاپیتان مارول حضور داشت.

«وانداویژن» مینی‌سریالی بر اساس کاراکتر‌هایی از دنیای مارول است و وقایع آن پس از «انتقام‌جویان: پایان بازی» رخ می‌دهد. جک شفر این سریال را برای سرویس آنلاین جدید دیزنی یعنی دیزنی‌پلاس ساخته است و پخش آن قرار است امسال آغاز شود.

 

اشکان مزیدی

انتهای پیام/