نمایشگاه نقاشی «معشوقه معتدل» از ۴ بهمن در گالری آس | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۸

نمایشگاه نقاشی «معشوقه معتدل» از ۴ بهمن در گالری آس

نمایشگاه نقاشی عیسی جباری ممقانی با عنوان «معشوقه معتدل» روز جمعه 4 بهمن در گالری آس برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، نمایشگاه نقاشی عیسی جباری ممقانی با عنوان «معشوقه معتدل» در گالری آس برگزار می‌شود. عیسی جباری متولد ۱۳۵۷ در تبریز است و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و به عنوان نقاش، کیوریتور، مشاور و نویسنده هنری ادامه داده است.

جباری سابقه برگزاری ۸ نمایشگاه انفرادی در گالری‌های شیث، بهمن، الهه و ساربان را دارد و در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی شرکت کرده است. او از سال ۸۴ مدیر و موسس آموزشگاه هنرهای تجسمی سولار است و همکاری و تحریر بیش از ۵۰ مقاله، متن و تحلیل برای مجله تخصصی تندیس را در کارنامه خود دارد. او به عنوان مشاور،کوردینیتور و کیوریتور در بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در گالری‌های الهه، ۲۶، ایوان، ساربان، آرت تایم، ویستا، سایه، آس و… حضور داشته است.

جباری در استیتمنت نمایشگاه «معشوقه معتدل» آورده است: گسستگی‌های متراکم، چندگانگی‌های معمول و یک کل نامأنوس، درک امروز من از پیرامون زندگی است، و نه خود زندگی. هجوم هر چیز یا شی و عدم مقاومت در برابر تلنبار تاریخی آن، از من موجودی رسوبین ساخته است. عرصه زیست و جغرافیای فرهنگی و سیاسی خویش را مرور می‌کنم، گاه به جنگ و گاه محترمانه مورد هجوم تجربیات فرهنگی دیگران بوده‌ایم. انباشت این حجم از اطلاعات فرهنگی ( بخوانیم رنگی) همین‌جا پیش چشممان ذخیره می‌شود. با این مختصات انسانی رام در مقابل هجمه و تغییر، چندپاره، با ویژگی‌هایی ناهمگن، ساخته می‌شود و من معشوقه‌اش می‌نامم. معشوقه نه نمی‌گوید. میزبان تازه‌هاست و هی نو می‌شود. البته با سرعت! مخدوش می‌شود تا آسایش اش فراهم شود، او به هر کیفیتی باید که زیبا و خاص باشد. او تلاش می‌کند منفعل باشد در یک قاب خوب و با احساس. او لحظاتی ژرف به نظر می‌آید! می‌نشیند و نگاهش محو افق می‌شود. حال، من هم در پی او هستم.

نمایشگاه «معشوقه معتدل» روز جمعه ۴ بهمن‌ ماه ۱۳۹۸ افتتاح می‌شود و تا ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است