فیلم های بخش «ویژه برلیناله» معرفی شد/ از فیلم بازیگر «انگل» تا اثر کارگردان زندانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹

فیلم های بخش «ویژه برلیناله» معرفی شد/ از فیلم بازیگر «انگل» تا اثر کارگردان زندانی

فیلم های بخش «ویژه برلیناله» که شامل یک اثر از کارگردان تازه از زندان رها شده اهل اکراین است، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سایت جشنواره، فستیوال فیلم برلین روز سه شنبه ۲۱ ژانویه از فهرست اولیه فیلم های بخش «ویژه برلیناله» رونمایی کرد این فهرست تا پایان ماه ژانویه به ۲۰ فیلم خواهد رسید.

بنا به گفته مسئولان جشنواره، فیلم های «زمین مرتفع» به کارگردانی استیون مکسول جانسون محصول اتریش، «زمانِ شکار» به کارگردانی سون سانگ-هیون محصول کره جنوبی، «منطقه آمریکایی» به کارگردانی کورتنی استیونز و پاچو ولز محصول آمریکا، «گلدا ماریا» به کارگردانی پاتریک و هیوگو سوبلمن محصول فرانسه و فیلم «اعداد» به کارگردانی اولگ سنتسوف و اکتیم سیتابالیف محصول اکراین، لهستان، جمهوری چک و فرانسه در این بخش نمایش داده می شوند.

در سایت جشنواره در توضیح برخی از این فیلم ها چنین آمده است: «زمین مرتفع» وسترنی است که با همکاری نزدیک با جوامع بومی استرالیا ساخته شده است. فیلم کره ای «زمانِ شکار» با بهره گیری از نسل جدید بازیگران این کشور مانند چوی وو-شیک بازیگر فیلم تحسین شده «انگل/پارازیت» ساخته شده و یک تریلر سنتی است. «اعداد» ساخته اولگ سنتسوف زندانی سیاسی مشهور روسی بین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ است که یک پادآرمانشهر تلخ را به تصویر کشیده است.

هفتادمین دوره جشنواره بین المللی برلین برای اولین بار تحت هدایت کارلو شاتریان و همینطور مدیریت ماریت ریزنبیک از روز ۲۰ فوریه تا یک مارس ۲۰۲۰ در شهر برلین برگزار می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است