نسخه نهایی «پوست» به جشنواره داده شده است/ پیشنهاد برای بخش فیلم کوتاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
محمدرضا مصباح در گفتگو با صبا:

نسخه نهایی «پوست» به جشنواره داده شده است/ پیشنهاد برای بخش فیلم کوتاه

تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» که در دو بخش جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد درباره این فیلم و محدودیت زمانی فیلم های کوتاه گفت.

محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک که در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت این فیلم گفت: خیلی وقت است که تمامی کارهای فیلم تمام شده و ما نسخه نهایی را تحویل جشنواره داده ایم.

این تهیه کننده و کارگردان که با کارگردانی فیلم کوتاه «کوچه» نیز در جشنواره ملی فیلم فجر ۳۸ حضور دارد درباره کم شدن زمان برخی از فیلم های این بخش بیان کرد: این کار که محدودیت ۱۵ دقیقه ای برای فیلم ها انجام شده است به تاسی از جشنواره های دنیا بوده و طبیعی است که باید چهارچوب جشنواره رعایت شود.

وی ادامه داد: البته در جشنواره های خارجی وقتی همچین محدودیتی را اعمال می کنند دیگر فیلم های بیشتر از زمان تعیین شده را نمی پذیرند.

این تهیه کننده با ابراز امیدواری از اینکه کم کردن زمان فیلم ها باعث نشود که به آنها آسیب بخورد، توضیح داد: متاسفانه این محدودیت باعث می شود به جای اینکه سازمان دست به سانسور بزند خود فیمساز مجبور به سانسور فیلم خود شود که اصلا اتفاق درست و خوبی نیست.

مصباح در پایان گفت: گمان می کنم که جشنواره به راحتی می تواند این محدودیت را کنار بگذارد و دور از انصاف نیست که این کار را انجام بدهد و از همان فیلم های کوتاه منتخب جشنواره های مهم استفاده کند. در نهایت و با توجه به تمام این حرف ها امیدوارم این محدودیت باعث آسیب فیلم های موجود در این بخش از جشنواره نشود.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است