نمایشگاه کلکسیونر به پنجمین دوره رسید/ نمایش آثار ۵۶ هنرمند مدرنیست و معاصر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۷

نمایشگاه کلکسیونر به پنجمین دوره رسید/ نمایش آثار ۵۶ هنرمند مدرنیست و معاصر

پنجمین نمایشگاه کلکسیونر با نمایش و عرضه آثاری از 56 هنرمند مدرنیست و معاصر، چهارم بهمن در گالری آرتیبیشن آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا، پنجمین نمایشگاه کلکسیونر با حضور گالری‌داران و مجموعه‌داران هنر، ۴ بهمن ماه در گالری آرتیبیشن گشایش می یابد.

از اردیبهشت سال ۹۷ تاکنون چهار دوره نمایشگاه آثار پیشکسوت، مدرن و کلاسیک با همراهی مجموعه‌داران و گالری‌داران در گالری آرتیبیشن برگزار شده است. پنجمین نمایشگاه کلکسیونر برخلاف دوره گذشته خود که نمایش آثار دوره کلاسیک ایران و شیوه‌های عهد کریم‌خان و پرتره‌های قاجاری را در خود داشت و در این دوره آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه‌های آغازین ورود هنر مدرن به ایران را عرضه می کند.

نمایشگاه‌های کلکسیونر از ابتدا تاکنون گروهی از مجموعه‌داران و گالری‌داران را با خود همراه کرده تا علاوه‌ بر هنرمندان پیشکسوت آثار هنرمندان شناخته شده معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آورد.

هدف از برپایی این نمایشگاه ها، گام برداشتن در جهت رونق و بهبود فرآیند خرید و فروش و سرمایه‌گذاری است تا با از میان‌ برداشتن محدودیت‌های بازار سنتی، بتوان موجب توسعه بازار هنر شده و فضایی برای انتخاب درست سرمایه‌گذاران با ریسک کمتر ایجاد ‌کند.

در اولین سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر بیش از ۵۰ اثر و در دومین و سومین دورۀ آن، مجموعه‌داران با مشارکت خود، به‌ ترتیب با بیش از ۷۰ و ۷۸ اثر از تاثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آوردند.

در کلکسیونر چهارم ۴۱ اثر از ۳۳ هنرمند کلاسیک ارایه شد و اکنون در کلکسیونر پنجم تعداد ۵۶ اثر از هنرمندان از جمله اردشیر محصص، آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی، حسین محجوبی، رضا بانگیز، توکل اسماعیلی، علی‌اکبر صادقی، مهدی حسینی، محمد احصایی، محمود زنگنه، نیکزاد نجومی، علی گلستانه، فرشید ملکی، علی مشهدی‌الاصل، قباد شیوا، محمدعلی شیوایی(کاکو)، کامبیز درمبخش، منوچهر معتبر، منوچهر نیازی، ابراهیم حقیقی، احمدرضا احمدی، بهرام دبیری، پروانه اعتمادی، جعفر پناهی، جعفر روح بخش، جلال شباهنگی، جلیل رسولی، ناصر اویسی، آرمان یعقوب پور، عبدی اسبقی، علیرضا چلیپا، عین الدین صادق زاده، فریدون آو، مسعود کشمیری، گیزلا وارگا سینایی، محمد بزرگی، محمود زنده، مرتضی رازفر، کوروش گلناری، ایرج شایسته‌پور، حسن روح‌الامین، هادی روشن ضمیر، کیوان عسگری، شهرام کریمی، علیرضا جوادی، مریم رحیمی و مهرداد محبعلی برای علاقه‌مندان به هنر جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش و فروش این آثار در گالری آرتیبیشن ساعت ۱۶ روز جمعه چهارم بهمن آغاز می شود و تا ۱۳ بهمن ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه برای همۀ علاقه‌مندان در روز افتتاحیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱، در ۹ روز بعدی از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۲۰ گشوده خواهد بود.

علاقه مندان برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل‌نبی غرب، میدان کتابی (احمدی روشن)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ مراجعه کنید.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌ صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن www.artibition.net به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است