گزیده آثار اولین سالانه طراحی معاصر سمنان روی دیوار می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷

گزیده آثار اولین سالانه طراحی معاصر سمنان روی دیوار می‌رود

نمایشگاه گزیده ای از اولین سالانه طراحی معاصر سمنان در نگارخانه لاله گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری صبا، نمایشگاهی از گزیده آثار اولین سالانه طراحی معاصر سمنان در نگارخانه لاله گشایش می یابد. این رویداد با هدف کشف استعدادهای جوان و نوظهور در حوزه طراحی، توسعه هنر طراحی به عنوان هنری بنیادین و در عین حال مستقل، توسط انجمن هنرهای تجسمی استان سمنان و با همکاری انجمن نقاشی دانشگاه هنر سمنان برنامه ریزی و ساماندهی شده است.

نمایشگاه نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان ابتدا در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان برپا شد و این دومین نمایشگاهی است که بخشی از آثار آن در تهران و در نگارخانه لاله به نمایش درمی آید.

در این نمایشگاه به دلیل محدودیت فضای نمایش، تنها بخشی از یک صد اثر هنری که از بین ۵۵۰ اثر ارسالی از ۱۱۰ هنرمند به دبیرخانه نمایشگاه سالانه راه یافته بود به نمایش درخواهد آمد. داوری این سالانه را سیروس آقاخانی، هادی رحمتی، فرامرز خانی و غلامرضا سماوی بر عهده داشتند.

نمایشگاه گزیده ای از اولین سالانه طراحی معاصر سمنان روز جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه لاله گشایش می یابد و برای بازدید از تاریخ ۵ تا ۱۵بهمن ساعت ۹ تا ۱۳  و ۱۴ تا ۱۸ پنجشنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳ به استثنای روزهای تعطیل دایر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است