اجرای گروه موسیقی هیرکانیا در نیاوران | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵

اجرای گروه موسیقی هیرکانیا در نیاوران

گروه موسیقی هیرکانیا، ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح، 2 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا، روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، گروه موسیقی هیرکانیا به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح با اجرای آثاری از علی اکبر شیدا، ۲ بهمن ماه ویژه بانوان در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‎رود.

«هیرکانیا» نام باستانی گرگان و جنگل‎هایی در این منطقه است و گروه موسیقی بانوان  هیرکانیا به سرپرستی و خوانندگی مقدسه صالح  بر اساس نام قدیم گرگان شکل گرفته است.

در این کنسرت، آهنگ‎های نوستالژیک و ماندگار از زمان قاجار تا به امروز اجرا می‎شود. در این اجرا که با  تنظیم یاسر ساکی مهر همراه است از ترکیب ملودی‎های محلی و قدیمی با موسیقی جز و فرم‎های تلفیقی، ملودی‎های جدید و کم نظیری خلق شده است.

گروه هیرکانیا در این  کنسرت به اجرای قطعاتی از ساخته‎های علی اکبر شیدا، جمشید شیبانی، ناصر چشم آذر و دیگر آهنگسازان به همراه قطعات محلی مازندرانی، خراسانی، آذری و … می‎پردازد.

اعضای گروه موسیقی هیرکانیا عبارتند از: مقدسه صالح (خواننده و سرپرست گروه)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، شیرین واعظی (درامز)، آرمیتا فهیمی (گیتار الکتریک)، موژان میرزایی (ویلن)، کتایون تهرانی (پیانو)، سحر میرهاشمی (پرکاشن و قانون).

کنسرت گروه هیرکانیا ویژه بانوان، ۲ بهمن ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‎توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است