اعلام برندگان جشنواره بین‌المللی عکس «نگاه به آینده» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵

اعلام برندگان جشنواره بین‌المللی عکس «نگاه به آینده»

هیات داوران جشنواره بین‌المللی عکس «نگاه به آینده» اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، هیات داوران دومین جشنواره بین‌المللی «نگاه به آینده» از میان ۶ هزار و ٨٧٣ اثر داوری شده، آثار برتر و اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

دبیرخانه این رویداد اعلام کرد: جشنواره «نگاه به آینده»  توسط بانک «آینده» از پانزدهم آذر تا پانزدهم دی ماه برگزار و سیف الله صمدیان، محمود کلاری، حمید جبلی و مهدی آشنا مجموع آثار این دوره از جشنواره را داوری کردند.

هیات داوران جشنواره از میان ۶ هزار و ٨٧٣ اثر داوری شده، علاوه بر نفرات برتر، چهار اثر را نیز شایسته تقدیر اعلام کردند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، به نفرات اول تا سوم جایزه نقدی به ترتیب مبلغ ۶۰ میلیون ریال، ۵۰میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود. همچنین با انتخاب هیات داوران به اثر برگزیده و ویژه این دوره، به عنوان «جایزه بزرگ جشنواره» جایزه نقدی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

اسامی نفرات برگزیده جشنواره به شرح زیر است:

جایزه ویژه و بزرگ جشنواره: پژمان مولایی، نفر اول: امیر عنایتی، نفر دوم: یاسر محمدخانی، نفر سوم: حامد خلیلی و تقدیر شده‌ها: سحر حسن زاده، علی اسدی، Rupam Sen و Sudiptp Das از هندوستان

دومین جشنواره بین‌المللی «نگاه به آینده» عکس‌هایی با رویکردهای بهداشت و سلامت، آموزش و تحصیل، توسعه پایدار، سفر و گردشگری و محیط زیست را پذیرا بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است