ششمین «سرو نقره ای» آذر برپا می‌شود/ احتمال تبدیل بخشی از رویداد به دوسالانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۴
رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک در گفتگو با صبا:

ششمین «سرو نقره ای» آذر برپا می‌شود/ احتمال تبدیل بخشی از رویداد به دوسالانه

رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران از برگزاری ششمین دوسالانه «سرو نقره ای» تا آذرماه سال جاری و احتمال تبدیل این رویداد به دوسالانه ملی خبر داد.

فاطمه کرکه آبادی رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران در گفتگو با خبرنگار صبا درباره برگزاری ششمین دوسالانه «سرو نقره ای» بیان کرد: این دوسالانه قرار است آذرماه سال جاری برگزار شود ولی این که به صورت دوسالانه ملی باشد یا رویداد «سرو نقره ای» هنوز مشخص نیست اما با حضور شورای سیاستگذاری «سرو نقره ای» طی یکی دو هفته آینده درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: از سوی اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد شده است که بی‌ینال ملی برگزار کنیم ولی این موضوع بستگی به میزان بودجه ای دارد که در اختیار ما قرار می گیرد و تصمیم گیری درباره آن طی یکی دو هفته آینده انجام خواهد شد اما ممکن است «سرو نقره ای» را همچنان داشته باشیم و بخشی از آن را به بی ینال ملی منتقل کنیم.

رییس هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران درباره نظر شخصی خود درباره ادغام کردن «سرو نقره ای» با بی ینال ملی توضیح داد: به نظر من «سرو نقره ای» به این دلیل که متعلق به اعضای انجمن است، نمی توان آن را کاملاً در بی ینال ادغام کرد و نظر اکثریت اعضای هیات مدیره هم همین است و به همین دلیل هم برای تصمیم گیری در این زمینه با تامل بیشتری عمل کرده ایم که آسیبی به برگزاری «سرو نقره ای» وارد نشود.

وی تصریح کرد: نتیجه نهایی این تصمیم، دو هفته آینده مشخص خواهد شد چراکه با توجه به زمانی که در اختیار داریم بیش از این نمی توان تعلل کرد.

کرکه آبادی همچنین درباره احتمال ایجاد تغییراتی در برگزاری رویداد «سرو نقره ای» در صورتی که به صورت مستقل برگزاری آن ادامه یابد، اظهار کرد: «سرو نقره ای» حاصل یک یا دو سال کار حرفه ای اعضای انجمن است که شاید در شیوه برگزاری این نمایشگاه تغییراتی را اعمال کنیم ولی در محتوای آن تغییر چندانی ایجاد نخواهد شد اما با این حال، نظر نهایی در این زمینه با اعضای شورای سیاست گذاری «سرو نقره ای» است.

کرکه آبادی در پایان با بیان این که مهمترین برنامه انجمن طراحان گرافیک «سرو نقره ای» است، درباره دیگر برنامه های این انجمن بیان کرد: ما همه انرژی خودمان را روی برنامه ریزی برای این رویداد گذاشته ایم و سایر برنامه های انجمن از جمله نمایشگاه های فصلی و گروهی انجمن نیز در صورتی که به نتیجه نهایی برسد، در طول سال برگزار می شود.

فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است