آلبوم «چهارگون» امیر شریفی رونمایی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۸

آلبوم «چهارگون» امیر شریفی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی آلبوم «چهارگون» با آهنگسازی و تکنوازی تار امیر شریفی، روز شنبه 5 بهمن در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، آیین رونمایی از آلبوم «چهارگون» به آهنگسازی و تکنوازی تار امیر شریفی که به‌دلیل حوادث هفته‌های اخیر برگزار نشد، روز شنبه ۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد. در این جلسه داریوش پیرنیاکان و بابک خضرایی سخنرانی خواهند کرد و بخش‌هایی از این آلبوم توسط صاحب اثر اجرا خواهد شد.

این آلبوم که توسط نشر «سازآواز» منتشر شده شامل چهار کنسرتِ تکنوازیِ تصویری، اجراشده با سازِ تار است که امیرشریفی آنها را در چهار نوبت از سلسله برنامه‌های «شبِ ساز ایرانی» از بهار سال ۱۳۹۳ تا پاییز سال ۱۳۹۵ اجرا کرده است. این برنامه‌ها در عینِ اتحادِ نسبی در مبانیِ اجرا و برخورداری از تمهیدات موسیقایی مشترک، هرکدام دارای خصیصه‌هایی است که آنها را تا حدی مستقل از یکدیگر جلوه می‌دهد. از این رو هر یک از این چهار اجرا به نوعی تداعی‌کنندۀ فضاهای موسیقایی متفاوت و گاه نمودی از گرایشاتِ متنوعِ اجرای موسیقی کلاسیکِ ایرانی هستند؛ اینگونه است که این آلبوم «چهارگون» نامیده شده است.

تالار فارابی دانشگاه هنر واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، روبه‌روی خیابان بزرگمهر جنب درب دانشگاه امیرکبیر می‌باشد. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است